טיסות ישירות ליעד חדש שרוב הישראלים עדיין לא גילו

חברת ארקיע הישראלית תתחיל להפעיל טיסות ישירות בין תל אביב למנצ'סר, שנים אחרי שהקו בוטל • רוצים סוף שבוע של כדורגל וגיחה ללונדון? קבלו את כל הפרטים

מטוסי ארקיע בשדה דב (ארכיון). צילום: משה שי

בתקופה שבה חברות תעופה רבות מבטלות טיסות ויש פחות אפשרויות להגיע לרוב היעדים בעולם, נפתחו הבוקר טיסות ישירות ליעד חדש, אליו לא היו טיסות ישירות זמן רב.

חברת ארקיע החלה להפעיל הבוקר (שני) טיסות ישירות בקו שבין נתב"ג למנצ'סטר שבאנגליה. הקו החדש יופעל בימים שישי ושני, דבר שיאפשר לישראלים רבים להגיע לעיר למשחקי סוף השבוע של שתיים מקבוצות הכדורגל הגדולות באירופה – מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי.

היישר לוויקנד של כדורגל, צילום: רויטרס

מי שהגיע הבוקר להשקה הוא אייל ברקוביץ', ששיחק בעבר במנצ'סטר סיטי ויחד עם עוז ברלוביץ', מנכ"ל ארקיע, הם גזרו את הסרט החגיגי לפני ההמראה.

כמה זה יעלה? בבדיקה באתר ארקיע, מצאנו כרטיס בסיסי במחיר של 324 דולרים, בין התאריכים 15 עד 22 בנובמבר. עם זאת, בשאר התאריכים, המחירים גבוהים יותר ויכולים להגיע גם ל-656 דולרים לכיוון בכרטיס היקר ביותר שמצאנו בחיפוש. מחירי מירב הכרטיסים בחודש נובמבר נעים בין 200 ל-300 דולרים לכיוון, נכון לרגע הבדיקה שערכנו, לכרטיס בסיסי.

קדימה למנצ'סטר, צילום: משה שי

בעבר היו טיסות ישירות בין תל אביב למנצ'סטר. מי שהפעילו אותן היו אל על ואיזיג'ט, אך נכון להיום ולראשונה מזה הרבה מאוד זמן, ארקיע תהיה החברה היחידה שטסה לעיר. המרחק שבין מנצ'סטר ללונדון ברכבת הוא כשעתיים וחצי, כך שניתן יהיה לשלב בין היעדים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר