הסוף לצ'ק אין בנמל התעופה? המהלך של ענקית הלואוקוסט

חברת ריינאייר שמה לה למטרה להעביר את כל התהליך לסמארטפונים של הנוסעים, צעד שצפוי לעמוד במספר אתגרים • לפי הערכות של מנכ"ל החברה, 60 אחוזים מהנוסעים כבר מבצעים את כל התהליך דרך הטלפונים

שדה התעופה יהיה מלא גם באוקטובר. צילום: הרצי שפירא

ראינאייר, אחת מחברות התעופה הגדולות באירופה ובימים שבשגרה אחת מחברות התעופה הפעילות ביותר בישראל, הודיעה כי היא נמצאת בתהליך של העברת כל תהליך הצ'ק אין לתוך הסמארטפונים שלנו.

על פי הדיווח מעבר לים, חברת הלואוקוסט הגדולה באירופה מעוניינת לשים סוף לכרטיסי העלייה הפיזיים למטוס, מה שיצריך מהנוסעים להשתמש בטלפונים החכמים שלהם. כידוע, לרבים אין טלפונים חכמים, בין היתר לאוכלוסיות דתיות, מה שעשוי להוות מכשול מסוים עבור עבורן. לא מן הנמנע שיהיו פתרונות גם עבור מי שלא משתמש בטלפונים חכמים.

בחזרה לעתיד, צילום: צילום: יהודה בן יתח

עוד עולה מהדיווחים, כי התהליך צפוי להתחיל מחודש מאי בשנה הבאה. מנכ"ל חברת הלואוקוסט האירית מייקל אולירי אמר כי כ-60 אחוזים מהנוסעים כבר משתמשים בטלפונים הניידים שלהם כדי לבצע את תהליכי הצ'ק אין, אך עדיין ישנה אפשרות לבצע צ'ק אין בתשלום נוסף בנמל התעופה, על ידי דייל קרקע. המטרה של מנכ"ל החברה היא שעד סוף השנה, אחוז המשתמשים בטלפונים החכמים לצורך ביצוע צ'ק אין, יחצה את 80 האחוזים.

כזכור, ראינאייר הפסיקה את טיסותיה לישראל בשלב זה וכרגע אין תאריך רשמי שבו היא צפויה לחזור לארץ. כל הטיסות לישראל הוסרו ממנועי החיפוש של החברה עד השנה הבאה, אך ייתכנו שינוים בהמשך, בהתאם להתפתחויות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר