יקום מקביל: גן עדן מפנק בלב האי הנוצץ של יוון

אחד מהאיים היוקרתיים באירופה פותח את עונת התיירות עם מלון בוטיק חדש • במלון יש כ־50 חדרים מרווחים, לצד סוויטות מפנקות עם בריכות פרטיות • בחוץ מחכים חופים נוצצים, מסעדות שף ומסיבות עד אור הבוקר • זה האי המושלם למי שרוצים להתנתק מהמציאות ולחגוג ללא הפסקה • תכינו את הארנקים

המלון החדש Amyth of Mykonos Super Paradise. צילום: יחצ

במרחק טיסה של שעה וחצי בלבד נמצא יקום מקביל, שבו העולם ממשיך להתקיים ללא חדשות וללא דאגות. העונה באי היווני מיקונוס, שעדיין מחזיק בתואר האי הנוצץ ביותר שיש, התחילה בימים אלה ונמשכת עד תחילת ספטמבר. מזג האוויר חמים ונעים, וצעירים רבים מגיעים לאי כדי לחגוג במסיבות לאורך כל שעות היממה.

באי הכי יוקרתי שיש ליוונים להציע, רשת המלונות Thanos Hotels & Resorts משיקה בימים אלה מלון בוטיק נוסף. במלון החדש, Amyth of Mykonos Super Paradise, יש כ־50 חדרים מרווחים, לצד סוויטות מפנקות עם בריכות פרטיות וג'קוזי. במלון יש גם שתי בריכות, ואחד מהיתרונות שלו הוא המיקום - כמה דקות מחוף הים המפורסם סופר פרדייז.

יש כ־50 חדרים מרווחים, לצד סוויטות מפנקות עם בריכות פרטיות וג'קוזי, צילום: יחצ

במקום יש גם מסעדה. השירות בה מעט איטי (בכל זאת יוונים), אבל התפריט מקומי וקלאסי באווירה שעונה על הצרכים של כולם, כולל הטבעונים. המנות המומלצות ביותר הן המקומיות. העלות - מ־800 שקלים ועד כמה אלפים ללילה, בהתאם לחדר.

יוצאים לעיר

המלון נמצא במרחק של רבע שעת נסיעה מהעיר. בשנים האחרונות מיקונוס הפך מאי שהיה מזוהה עם קהילת הלהט"ב לאי של עשירים, של מפורסמים ושל כל מי שיכולים להרשות לעצמם לשלם לא מעט עבור חופשה מפנקת של כמה ימים. השנה רבים מהתיירים באי מגיעים מאיטליה, מאנגליה וממדינות נוספות באירופה, אבל יש גם כאלה שעושים את הדרך הארוכה מארה"ב, מקנדה ועוד.

אחד מהחופים הזוהרים והמוכרים ביותר באי הוא Principote, שנחשב אטרקציה בפני עצמה, ורבים מהתיירים שמגיעים לחופשה במיקונוס יגיעו לנפוש וליהנות בו. מה שמתחיל בדרינק ובלאנץ' סביב שולחן הופך מהר מאוד למסיבה - כולל טקס העפת המפיות המוגזם.

אחד מהיתרונות של המלון הוא המיקום - כמה דקות מחוף הים המפורסם סופר פרדייז, צילום: יחצ

עוד נקודה שאסור לפספס בביקורכם באי היא המסעדה־מועדון החוף "נאמוס", שממוקמת על חוף פסארו ושנחשבת אחד מהיעדים המפוארים ביותר במיקונוס. המקום ידוע בחוויית החוף המפנקת שמושכת אליה מפורסמים, כוכבי רשת ועשירים מכל רחבי העולם - ובכל מקרה תמיד מומלץ להזמין מקומות מראש.

כאמור, חופשה במיקונוס היא לא זולה, ורבים מהמבקרים באי בוחרים לבלות גם במסעדות יוקרה. אחת מהמסעדות הידועות באי היא "זומה", ששייכת לרשת מסעדות בעלות מוניטין שנמצאות בלא מעט יעדים נוספים ברחבי העולם, ושמושכת אליה משפיעני רשת ומפורסמים ממקומות רבים. גם במקרה הזה מומלץ להזמין מקומות כמה שיותר זמן מראש.

המלון בשעות הערב, צילום: יחצ

קניות וחיי לילה

מיקונוס ידוע גם בזכות אזור הקניות המפורסם שלו. ברחובות הצרים והמרוצפים בסגנון הייחודי של האי, המבקרים יכולים למצוא מגוון רחב של מותגי יוקרה כמו לואי ויטון, גוצ'י, דיור ועוד (אל תשכחו שיש אפשרות לקבל החזר מס בגובה 12%, אם אתם עומדים בתקנות המדינה).

נוסף על מותגי האופנה המפורסמים, האי מציע בוטיקים של מעצבים מקומיים במחירים נמוכים משמעותית. גם חיי הלילה הם חלק גדול מהחוויה בעיר. בוקר שמתחיל בארוחת בוקר במלון, ממשיך בקניות, הלאה בטברנה יוונית ובדינר - יסתיים במסיבה לתוך הלילה ויותר, אם נשארו לכם כוחות.

בקיץ הזה מתוכנן ליין־אפ גדול של די.ג'ייז בעלי שם בינלאומי, הגדול שבהם הוא בלאק קופי. המסיבות והתקליטנים מתחלפים מדי שבוע, ובסוף כל מסיבה יש גם אפטר.

נכון להיום יש כ־40 טיסות מישראל ליעדים השונים ביוון, וכמה מהן - ישירות ובתדירות גבוהה - מגיעות למיקונוס מדי יום. זו כנראה תהיה ההוצאה הקטנה ביותר שלכם בטיול הזה, שכן מיקונוס הוא אחד מהאיים היקרים והיוקרתיים ביותר באירופה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר