דיילת לשעבר חשפה מהו סוג הנוסע השנוא ביותר על צוות האוויר של מטוסים, והפתיעה – נוסעים שמתלוננים על תינוקות שבוכים במהלך הטיסה, הם הזוכים ב"תואר" הנחשק.
קאט קמאלני, אם לשני ילדים שעבדה כדיילת במשך שש שנים, פרסמה בחשבון הטיק טוק שלה סרטון שבו הסבירה כי אין משהו שגורם יותר אי-נוחות לצוות וגם להורי התינוק מאשר נוסע שמתלונן על תינוק בוכה. "אל תבקשו אפילו שיעבירו אתכם למושב אחר, ובכלל שתדעו שאין מי שרוצה יותר מההורה עצמו שהתינוק יפסיק לבכות", אמרה. היא הוסיפה שאם אתם נוסעים בעלי רגישות לרעש, כדאי שתביאו איתכם למטוס אוזניות שמבטלות רעש, או שאולי תשאל את הורה התינוק אם הוא צריך סיוע כלשהו.
@katkamalani♬ original sound - Kat Kamalani
מאז פורסם הסרטון, הוא נצפה כבר יותר מ-1.5 מיליון פעמים, וזכה ליותר מ-2,300 תגובות. אחת המגיבות, אמא בעצמה, נזכרה שכשהייתה בטיסה, התינוקת שלה החלה לבכות – והיא זכתה לתמיכת אחת מדיילת צוות האוויר: "היא אמרה לי לתת לה לבכות ולא להתבייש משאר הנוסעים, כי גם כך לא אראה אותם יותר לעולם. האמירה הזו כל כך עזרה לי".
דיילת נוספת השתתפה בדיון, וכתבה שהיא כועסת כשאנשים מתלוננים בפניה על תינוקות שבוכים: "מה אתם רוצים שאעשה?". מגיבים אחרים שישבו ליד תינוקות בוכיים בטיסה, סיפרו כי הם דווקא הציעו לסייע להורה. "פעם ביליתי שעה וחצי בטיסה במשחק עם תינוק קשוח", סיפר אחד הגולשים. "שיחקנו בבקבוק מים חצי ריק בזמן שאמא שלו ישנה, הוא מאוד נהנה מזה".