ישנם לא מעט ישראלים שטסים עם אל על באופן קבוע, יש גם רבים שמשלמים בכרטיס האשראי FlyCard שצובר נקודות בנוסע המתמיד של אל על - ורבים מהישראלים צוברים ושוכחים.
בדקנו מול אל על וניסינו לקבל מהם את הנתון המלא לגבי אי-ניצול נקודות בחודשים האחרונים, אך בחברה מסרבים בתוקף לחשוף את הנתונים ולגלות כמה נקודות לא מנוצלות יש כרגע במועדון הנוסע המתמיד של החברה.
למה זה חשוב? הרבה מאוד ישראלים צברו נקודות ולא יודעים עליהן. הנקודות נמחקות אחרי כמה שנים שלא נעשה בהן שימוש, וכך המרוויחה הגדולה היא חברת התעופה הישראלית.
חשוב לדעת שגם אם אתם לא מתכוונים לטוס בקרוב, או שאין לכם מספיק נקודות, אתם יכולים לנצל את הנקודות לרכישת שוברי Buy Me, ליהנות מארוחות במסעדות בחינם ומהטבות נוספות שלא בהכרח מחייבות אתכם לנצל את הנקודות לצורך טיסה.
כדי ליהנות מהנקודות ששייכות לכם, ניתן להיכנס לחשבון שלכם ולבדוק כמה נקודות נשארו בו. ניתן לבדוק באתר את כל אפשרויות הניצול, וכך לקבל את מה שמגיע לכם, בין אם מדובר בשובר, בארוחה במסעדה או בכל הטבה אחרת שמגיעה לכם.
ממועדון הנוסע המתמיד של אל על ופליי קארד נמסר: "האמור בכתבה אינו נכון.המועדון משקף לחבריו בצורה ברורה ובאופן תדיר את יתרת הנקודות ומתי יפוג תוקפן, מתוך רצון לעודד מימוש. כמו כן, מאז פרוץ מגיפת הקורונה ועד היום לא נמחקו נקודות לחברי המועדון, לאחר שתוקפן הוארך פעם אחר פעם. אפשרויות המימוש המגוונות, בין אם בעולמות הטיסה ובין אם בעולמות הפנאי והצרכנות, מתוקשרות לחברי המועדון באופן שוטף באתר, בדיוור ישיר, במסרונים ובפרסומים נוספים. אנו ממשיכים כל העת להרחיב את ההטבות לחברי המועדון עם שיתופי פעולה אטרקטיביים".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו