בהלה בטיסה: החלון עף - חור נפער במטוס

צפו בתיעוד המפחיד • בעיצומה של טיסה שגרתית מפורטלנד לקליפורניה נפער לפתע חור גדול באמצע המטוס • במזל, אף אחד לא נפגע למעט מעט מהציוד של הטסים שעף החוצה • חברת בואינג קרקעה את המטוס ופתחה בחקירה

בהלה בטיסה: החלון עף - חור נפער במטוס // קרדיט: מתוך טיקטוק

טיסת נוסעים שעשתה את דרכה אתמול (שישי) לפלורידה, נאלצה לבצע נחיתת חירום בשדה התעופה בפורטלנד ממנו המריא לאחר שהתרחש בה אירוע חריג במיוחד - חלק מהמטוס עף בעיצומה של הטיסה.

זמן קצר לאחר המראת המטוס, ששייך לחברת "בואינג" והיה בשימוש של חברת "אלסקה איירליינס", ניתק למעשה פאנל של אחד מתאי הנושאים, הכולל גם את החלון, וגרם לכל הטסים להיות בסכנה.

"המראנו ועלינו לגובה מסוים", סיפר אחד הנוסעים לתקשורת האמריקנית, "פתאום החלון פשוט התנתק, לא שמנו לב לזה עד שמסכות החמצן נפלו".

החור שנפער במטוס אלסקה איירליינס, צילום: רויטרס

למרבה המזל, המטוס היה באוויר 20 דקות בלבד, הסתובב בחזרה לשדה התעופה ונחת בבטחה ללא נפגעים בנפש. בחברה החליטו לקרקע את המטוס עד לבדיקת הסיבות לאירוע החריג.

בתגובה שפרסמה "אלסקה איירליינס" נכתב: "אנו מאשרים את התחקרית. המטוס נחת בבטחה בנמל התעופה בפורטלנד כשעליו 171 נוסעים ושישה אנשי צוות. אנו חוקרים את המקרה ונשתף מידע נוסף ברגע שיהפוך לזמין".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר