אפליקציית הניווט וויז (Waze) משיקה היום (חמישי) יוזמה חדשה לקידום ביקורים בעסקים קטנים בישראל שנפגעו במשבר הקורונה, ותוסיף לפלטפורמה מידע נרחב על בית העסק במטרה לתמוך בהם, לעודד קנייה ולעזור ללקוחות להגיע אליהם בקלות.
השירות מושק לקראת יום העסקים הקטנים שחל בשבת ברחבי העולם, והוא יופעל עד 7 בינואר 2021, במסגרתו החברה מציעה לבעלי העסקים הזדמנות להעביר ולעדכן מידע הכולל כתובת, פרטי קשר ושעות פתיחה וסגירה באמצעות טופס פשוט – דבר שלא היה קיים עד כה בפלטפורמה. בנוסף, פרטי בית העסק יתווספו למפת הניווט על ידי קהילת עורכי המפה המתנדבים.
בחברה מציינים כי קמפיין זה מהווה חלק מהתגובה לפרוץ נגיף הקורונה והמאמץ האסטרטגי של וויז למצוא דרכים למנף את מוצריה ואת המפה כדי לשרת טוב יותר את הקהילות, ולאפשר לעובדים, משתמשים ושותפים לסייע לארגונים הקרובים ללבם.
"אנחנו יודעים שעסקים קטנים באמת נפגעו קשה השנה כתוצאה מהמגפה", אמרה דני סימונס, מנהלת שותפויות במגזר הציבורי בוויז. "מוקדם יותר השנה השקנו תגי מיקום שיעזרו לעסקים מקומיים להראות אם הם מציעים שירות איסוף מבלי לצאת מהאוטו וללא מגע, מה שמאפשר לנהגים לאסוף בבטחה את המצרכים או את המשלוח. אנחנו רוצים להקל עוד יותר על הנהגים להגיע לעסקים האלה ולתמוך בכלכלה באמצעות קניות מקומיות".
בעלי עסקים קטנים שמעוניינים שהמידע שלהם יעודכן בוויז – או לעדכון עסקים שעדיין לא ממופים – ניתן למלא את טופס זה.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו