השקה שקטה: גוגל השיקה בישראל הלילה (שני) את YouTube Shorts, שירות מתחרה שיאפשר למשתמשים ליצור סרטונים קצרים בני 15 שניות עם מוסיקה ואפקטים – כמו בטיקטוק וב-Reels (רילס) של אינסטגרם. הפלטפורמה החדשה הייתה זמינה עד כה למספר מצומצם של משתמשים בארץ בלבד, ופועלת בתוך האפליקציה הרגילה של יוטיוב, ולא כיישום נפרד.

על השירות הכריזה גוגל כבר בחודש ספטמבר, אז הוא היה זמין כבטא בשלב הראשוני למשתמשים בהודו, ולאחר מכן הושק במדינות אחרות. התזמון של ההשקה בישראל לא מפתיע, שכן רק בשבוע שעבר השיקה פייסבוק בישראל את Reels – המתחרה שלה לטיקטוק. מנגד, בינתיים תוכלו לצפות בסרטונים בלבד, שכן כל כלי הפרסום והעריכה עדיין זמינים רק בהודו.
לצד זה, שלא כמו בטיקטוק שבה קיים קטלוג די מצומצם של מוזיקה, ליוטיוב יש גישה לספריית מוזיקה ענקית בהסכם, כמו YouTube Music, כך היא מאפשרת למשתמשים מגוון רחב בהרבה.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו