טקס ה-TikTok Awards נערך לראשונה הערב (שני) בישראל, ובו הוכרזו יוצרי התוכן האהובים ביותר בארץ, שלראשונה דורגו על ידי קהל המשתמשים. באירוע, שהנחו קורין גדעון וקים אור אזולאי, זכו היוצרים שהותירו חותם בפלטפורמה בשנה החולפת, לצד רשימה של קמפיינים שיווקיים מצטיינים שזכו במסגרת תחרות המפרסמים TikTok Ad Awards.
בקטגוריית יוצר התוכן של השנה זכה הטיקטוקר אלכס שולץ, שידוע בראיונותיו המבדרים מחוץ למשחקי כדורגל של מכבי חיפה. שולץ יצר לעצמו קהל רחב בטיקטוק, וילדים שמחפשים אותו מחוץ לאיצטדיונים כדי לזכות בראיון אצלו.
בסרטון השנה זכתה עדן פינס עם סרטונה הוויראלי, שבו השתלטה על טרנד עולמי ועם השקעה רבה, עריכה ואיפור מרשים הגיעה ליותר מ-46 מיליון צפיות.
@eden_fines
בפרס אמני השנה זכו הצמד האהוב נס וסטילה, שרשמו השנה פריצה ענקית שהתחילה בטיקטוק עם סרטון של נס לפני יציאת השיר "תיק קטן".
הפורמט הטוב ביותר של השנה: רודי סעדה (שמוכר לכולנו כנתן פרנקו מ"קופה ראשית"), עם אתגר בריכת הקרח שהסעיר את המדינה ואירח שלל מפורסמים אהובים שהתנסו בו.
בפרס יוצר התוכן של השנה בתחום הקומדיה זכה הקומיקאי האהוב מתן פרץ, שכבש את הטיקטוק הישראלי עם הסטנדאפים המוצלחים ועם סרטוני הסברת ישראל באנגלית השוטפת שלו. עוד זכה גם והפודקאסט של אסף יצחקי, שמרבה לארח מפורסמים ולשעשע את הצופים, וצבר אהדה רבה.
אנה פלקין, מנהלת הפעילות העסקית של טיקטוק ישראל: "פרסי TikTok Awards שמים בחזית הבמה את מי שבאמת הופכים את הפלטפורמה שלנו לכל כך מוצלחת - היוצרים, האמנים וכמובן המשווקים. התגברות הפופולריות של הפלטפורמה לצד יותר ויותר תוכן מקורי, הופכים את טיקטוק לכר פורה בכל תחום, החל מביוטי ואוכל, דרך תיירות ועד היסטוריה ומדע".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו