העברת הנתונים הופכת לפשוטה הרבה יותר: בוואטסאפ הכריזו על תכונה חדשה שתקל עליכם

התכונה החדשה של אפליקציית העברת המסרים הפופולרית נמצאת בפיתוח ותושק בקרוב • היא תאפשר למשתמשים לשמור את אנשי הקשר ישירות באפליקציה • כעת, אם תאבדו את הטלפון או תקשרו מכשיר חדש למספר הראשי שלכם, תוכלו לראות את כל אנשי הקשר שלכם מאוחסנים באחסון הענן באפליקציה

וואטסאפ. צילום: אי.פי.איי.

אפליקציית העברת המסרים הפופולרית וואטסאפ הכריזה היום (שלישי) רשמית כי בקרוב תושק תכונה חדשה שתאפשר למשתמשים לשמור את אנשי הקשר ישירות באפליקציה. כעת, אם תאבדו את הטלפון או תקשרו מכשיר חדש למספר הראשי שלכם, תוכלו לראות את כל אנשי הקשר שלכם מאוחסנים בענן באפליקציה.

המורות שריכלו על תלמידות בקבוצת וואטסאפ (12.03.23) // דניאל עמרם

התכונה החדשה נמצאת בפיתוח ותושק בקרוב. היא תאפשר לאחסן אנשי קשר בכל מכשיר, כולל בגרסת הווב והאפליקציה למחשב. המשתמשים יוכלו לבחור לסנכרן גם אנשי קשר שנשמרו בוואטסאפ לתוך אנשי הקשר בטלפון.

כאמור, באוקטובר בשנה שעברה, וואטסאפ השיקה פיצ'ר שאפשר להפעיל שני חשבונות מקבילים על אותו המכשיר. "מעכשיו לא תצטרכו יותר להתנתק מהחשבון בכל פעם שאתם רוצים לעבור בין חשבון עבודה לחשבון פרטי, לסחוב שני מכשירים, או לקבל הודעות למספר הלא נכון", נכתב בפוסט של החברה שהודיע על השקת הפיצ'ר.

אילוסטרציה, צילום: אי.פי.אי

בפוסט שהעלה מארק צוקרברג בעמוד הפייסבוק שלו היה ניתן לראות כי המכשיר שלו כולל את האפשרות לעבור בין שני חשבונות – אחד "רגיל", ואחד שהוגדר על ידו כ"חשבון עבודה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר