המשתתפים הישראלים ומנכ"ל אורקל ישראל (במרכז). צילום: מיה טוטיאן מטוסביץ, אורקל

"כשאתה הולך עם ענן מסוים זה כמו חתונה קתולית, אנחנו צפינו מה יקרה כשהסטראטאפ יצמח - ובחרנו באורקל"

האורחים הישראלים בכנס Oracle Cloud World משתפים בבחירות שלהם עבור העסק • אבי זינו, Everido: "קיבלנו מחירים שמאפשרים לנו להביא את החברה לרווחיות" • מתן ליביס, VP product ב-SQream: "על ענן של אורקל נותן ביצועים יותר טובים מפתרונות אחרים על עננים אחרים"

[object Object]

בימים האחרונים נערך בלאס וגאס כנס Oracle CloudWorld, הכנס השנתי של ענקית הטכנולוגיה. יותר מ-10 אלף מוזמנים השתתפו בכנס הענן, שהתקיים במלון ונישיאן בעיר, שם נחשפו שיתופי הפעולה בתחום, חידושים טכנולוגיים ותוכנית לעתיד.

לידיעה המלאה על כנס אורקל 2024

אבי זינו, Everido, מספר ש"קיבלנו מחירים שמאפשרים לנו להביא את החברה לרווחיות. היינו עם שירותי ענן אחר, והתחלנו להבין שאנחנו לא עושים כסף - החברה גדלה, ובשביל להגיע למצב שבה אני יכול להוריד את המחירים הייתי צריך לקחת עננים ברמה השנייה, לחלק לכמה עננים וזה עולה לי באנשים, באופרציה, בפיתוח ב-DevOps".

"ואז אורקל דיברו איתנו ונתנו לנו מחירים שמאפשרים לנו לגדול בתור סטרארטאפ ולהסתכל קדימה חמש שנים. אני עדיין מולטי קלאוד ואורקל מהווה את מרבית האופרציה שלי".

כנס אורקל 2024 // סהר אברהמי

"אני משדר ערוצים בין היתר בצרפת וברזיל, כדי לתת שרידות אמיתית ללקוחות שלי אני חייב להיות מולטי קלאוד. התשתית של אורקל, כולל הסטורג' (מקום לאחסון), עם הנושא של AI במחירים הנורמליים, מאפשרים לנו להביא את החברה לרווחיות. יש בישראל צוות מנצח. אני מקווה ששיתוף הפעולה עם aws (אמזון) לא יסכן וייצור מונופול".

ד"ר יהודה אלמליח, Cogniteam, מציין: "בפלטפורמה שלנו ניתן לנהל מרחוק מכשירים (למשל רובוטים בבתי חולים, רובוטים של משלוחים וכדומה), להתחבר לענן, אתה יכול לראות את הדאטה, לקבל אנליטיקות ועוד. הכל מנוהל במקום אחד. אנחנו מנהלים את המכשירים מקצה לקצה, לא רק ברמת המוניטור, אלא ברמת הקוד, אנליטיקות ועוד".

Oracle Cloud World, צילום: סהר אברהמי

"כשאתה משקיע והולך עם ענן מסוים זה כמו חתונה קתולית, קשה מאוד לעבור לענן אחר כי כל השירותים שלך מחוברים לוותיק. אנחנו הסתכלנו מראש מה יקרה כשנהיה גדולים (כשהסטראטאפ יצמח), ומשם בחרנו אורקל. התהליך היה מאוד קל. הדאטה מופרדת מלקוחות אחרים".

יוחאי בר זכאי, Rayzone Group, מוסיף: "פיתחנו אפליקציה שעושה הפרדה בין הטלפון הפרטי לטלפון של העבודה. במקום להסתובב עם שני מכשירים, האפליקציה מייתרת את הצורך בעוד סים, הכל על הענן. זה נותן לי גמישות מלאה, מאפשר לי לעשות התקנה מקומית וכמובן שהמחיר מאוד משמעותי".

מתן ליביס, VP product ב-SQream, המסייעת לארגונים לנתח ולעבד כמות גדולות של דאטה, בעזרת ייעול של GPUs (מעבדים גרפיים), מציין כי "רוב הטכנולוגיה שפיתחנו היא להבין איזה משימות בעולמות של דאטה צריכות לרוץ על GPU ואיזה על CTU. הצלחנו להראות ש-SQream על ענן של אורקל נותן ביצועים יותר טובים מפתרונות אחרים על עננים אחרים. אנחנו עוזרים לתת פתרון מושך מספיק שהם יישארו תחת המטריה של אורקל".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו