גישה מהירה לצ'אטים החשובים: וואטסאפ משיקה פיצ'ר חדש

לחצן "מועדפים" חדש יאפשר למשתמשים לסנן ולמצוא במהירות את השיחות והקבוצות החשובות להם ביותר, ולהתקשר אליהם ישירות מלשונית השיחות • הפיצ'ר מגיע כשלושה חודשים לאחר שוואטסאפ הציגה את מסנני שיחות

וואטסאפ . צילום: איי.פי.

וואטסאפ הכריזה על השקת פיצ'ר חדש בשם "מועדפים", שיאפשר למצוא במהירות שיחות מהאנשים והקבוצות החשובים ביותר למשתמשים ולהתקשר אליהם ישירות מהחלק העליון של לשונית השיחות.

מסנן ה"מועדפים" הושק רשמית ויהיה זמין לכל משתמשי וואטסאפ בשבועות הקרובים. הוא מאפשר ליצור גישה מהירה אל כל הצ'אטים עם החברים הטובים או לקבוצת המשפחה.

פיצ'ר המועדפים החדש של וואטסאפ, צילום: צילום מסך

אפליקציית המסרים המיידיים הוסיפה גם אזור "מועדפים" ללשונית השיחות, כדי לאפשר חיוג מהיר לאנשי הקשר המועדפים מבלי לעבור על יומני השיחות האחרונות או לחפש את איש הקשר בספר הטלפונים.

כדי להוסיף איש קשר או קבוצה לרשימת המועדפים שלכם, עליכם לבחור את מסנן ה"מועדפים" ממסך השיחות או להקיש על האפשרות "הוסף למועדפים" לאחר בחירת איש הקשר או הקבוצה הספציפיים מלשונית השיחות. ניתן גם להוסיף שיחה למועדפים על ידי לחיצה ארוכה עליה ובחירה ב"הוסף למועדפים".

וואטסאפ - עושים סוף סוף סדר אמיתי בשיחות, צילום: מטא

העדכון האחרון מגיע שלושה חודשים לאחר שוואטסאפ הציגה מסנני שיחות. האפליקציה בבעלות מטא שחררה תחילה את המסננים "הכל", "לא נקראו" ו-"קבוצות", כאשר הוספת המסנן "מועדפים" הופכת את מסנני השיחות לשימושיים אף יותר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר