כשנה לאחר שהשיקה את שעון הפיקסל שלה, גוגל נתנה בסוף השבוע האחרון טעימה לשעון החכם החדש שלה – ופרסמה טיזר מעורר סקרנות.
הסרטון בן 15 השניות שענקית הטכנולוגיה פרסמה שלשום (שישי) אמנם אינו חושף יותר מדי פרטים לגבי המוצר החדש, אך הוא כן מספק הצצה לעיצוב החדש שלו, שנשאר דומה למדי לגרסה הקודמת שלו. על פי הווידאו, העיצוב החדש יכלול כפתור אחד, וגם נראה שיש בו סימונים לכך שיש בו רמת אטימות 68 נגד מין ואבק ושיש לו SPo2, חיישן המזהה את רמת החמצן בדם, שנכלל בשעון הקודם רק כחצי שעה לאחר השקתו ואחרי עדכון תוכנה).
גוגל נוהגת להתחיל לקדם את מוצריה החדשים כחודש לפני יציאתם, וכשברקע עולם הטכנולוגיה כולו מחכה בשקיקה להשקת האייפון החדש של אפל מחרתיים, נראה שהיא מנסה ליצור באזז לשעון החדש שלה כבר כעת. עם זאת, חשוב לציין כי הסרטון – או החברה עצמה – לא חשף את תאריך ההשקה של השעון, אך כיתוב קטנטן שמופיע בו מראה כי ניתן להזמינו מראש החל ב-4 באוקטובר, אותו יום שבו יושקו שני טלפונים חדשים של החברה, הפיקסל 8 והפיקסל 8 פרו. כמו כן, לא נחשף כמה יעלה השעון, שמהדורתו הקודמת התחילה ב-350 דולרים.