הישג להוט מובייל: מיליון לקוחות

החברה השיקה חבילות למגזר העסקי על פי גודל העסק • "חלק ממהלך אסטרטגי ארוך טווח"

הוט מובייל (ארכיון). צילום: יהושע יוסף

חברת הוט מובייל גייסה בשנה שעברה יותר מחצי מיליון מנויים ואתמול הודיעה על הצטרפותו של המנוי המיליון לחברה. זו השנה השלישית ברציפות שהחברה מציגה גיוס של מאות אלפי מנויים בשנה מהשוק הפרטי ומהשוק העסקי.

הכתבה הכי נקראת היום באתר: רז מהמירוץ למיליון שלף טבעת

חברת הוט מובייל נכנסה לשוק הסלולר באמצע שנת 2012 כחלק ממהפכת המחירים שהוזילה את הוצאות התקשורת למאות אלפי משפחות. מאז הקמתה השקיעה חברת הסלולר כמיליארד שקלים  בבניית רשת דור 3 בפריסה ארצית מלאה ובאיכות רשת גבוהה. רק לאחרונה רכשה החברה רצועת תדרים לטובת בניית רשת דור 4 בעלות של 34 מיליון שקלים. הסכם שיתוף רשתות שנחתם עם פרטנר יאפשר איחוד רשתות אקטיבי לרבות דור 4.  

לעדכונים נוספים הצטרפו לישראל היום בפייסבוק

החברה הודיעה על השקת מבצע נוסף למגזר העסקי, המציע מחירים בהתאם לגודלו של הלקוח העסקי, החל מ-15 שקלים למנוי ללקוח עסקי (ללא מע"מ). תוכניות מורכבות ממחיר קבוע שלא משתנה על פני זמן, עם GB4 גלישה בחודש ושיחות ללא הגבלה ל-31 יעדים בחו"ל.  כך למשל, חברה הרוכשת 20 מנויים תשלם 500 שקלים, שהם 25 שקלים למנוי, חברה הרוכשת 100 מנויים תשלם 20 שקלים למנוי וחברה הרוכשת 300 מנויים תשלם 15 שקלים למנוי. 

לדברי מנכ"ל קבוצת הוט אילן צחי, "חציית מיליון הלקוחות הינה חלק ממהלך אסטרטגי ארוך טווח שמטרתו להפוך לאחת השחקניות המובילות בשוק הסלולר".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר