תקלת הענק ברשת האינטרנט של פרטנר: חברת הסלולר מסרה לפני שעה קלה כי "שירותי הגלישה הסלולרית והקווית ללקוחות פרטנר חזרו לתקינות מלאה".
לפי הודעת החברה, "נכון לשעה 13:30, הספקית הבינלאומית 'מד נאוטילוס' מדווחת על סיום השיבושים. אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית שחוויתם".
מאז שעות הבוקר, הצטברו תלונות של גולשים ברחבי הארץ על תקלת גלישה ברשת של חברת פרטנר. התקלה נעוצה בבעיה אצל הספק הבינלאומי "מד נאוטילוס״, שאישר כי אירעה תקלה כפולה בשני מיקומים ברשת שלו ברחבי העולם, וכי אנשיו פועלים מאז כדי לשקם אותם בהקדם.
שרה, שעובדת במשרד במרכז הארץ, אמרה ל"ישראל היום": "אנחנו משרד מתחום התקשורת שמצריך זמינות ונגישות לכלי התקשורת השונים, וכבר שעתיים מושבתים מהעבודה. התקלה הזאת פוגעת בנו משמעותית.
"אנחנו מנסים לעבוד מהנייד, אבל זה בצורה מוגבלת בלבד והעבודה מתעכבת. אנחנו לא עומדים בלוחות הזמנים ולא מצליחים לקבל תשובה מהצוות הטכני עם צפי לסיום התקלה. לטענתם, מדובר בתקלה נרחבת, וגם לקוחות נוספים התלוננו".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו