אילון מאסק קורא לפוליטיקאים להצטרף אליו: "המסר שלכם יגיע לאנשים"

היזם המיליארדר קרא למנהיגים ובעלי חברות לתקשר עם הקהל ישירות, דרך הרשת החברתית X • בדרך, הוא לא החמיץ הזדמנות להתנגח באמצעי התקשורת • "המסר האמיתי שלכם יגיע לאנשים במקום כתבה מוטה"

אילון מאסק. צילום: רויטרס

המיליארדר והיזם אילון מאסק הפציר בפוליטיקאים ואנשי עסקים להשתמש בקביעות ולתקשר באופן ישיר עם הציבור ועם קהל היעד שלהם, דרך הרשת החברתית X שנמצאת בבעלותו.

"בעוד שרבים כבר עושים זאת, אני חושב שכל המנהיגים הפוליטיים ומנהלי החברות צריכים לפרסם בעצמם ישירות בפלטפורמה הזו. זה עוקף את המסנן השלילי של התקשורת המסורתית וכך המסר האמיתי שלכם יגיע לאנשים, במקום כתבה מוטה לעיתים קרובות של כתב כלשהו".

מפציר. אילון מאסק, צילום: רויטרס

מאסק התייחס גם לחשש מטעויות אפשריות בתקשורת ישירה ברשת החברתית: "אתם עלולים לומר משהו טיפשי מדי פעם, כמו שאני עושה, אבל כך אנשים יודעים שאלה באמת אתם. אותנטיות חשובה הרבה יותר מאשר פליטת פה מזדמנת כשמדברים פנים אל פנים, ואותו הדבר נכון גם ברשת".

לטענת מאסק, היתרון המשמעותי של תקשורת ישירה ברשתות החברתיות הוא בהיקף החשיפה: "המסר שלכם יכול להגיע להרבה יותר אנשים מאשר כתבה אקראית בעיתון. יש בערך 600 מיליון משתמשים פעילים חודשיים בפלטפורמה הזו, וכשסופרים את אלה שמתחברים מדי פעם, בדרך כלל כדי ללמוד על משבר בזמן אמת, מגיעים לבערך מיליארד אנשים עם חשבונות פעילים".

כל אחד יכול, צילום: אי.אף.פי

מאסק הדגיש את חשיבותה של X (לשעבר טוויטר) כפלטפורמה מרכזית לתקשורת: "יתרה מכך, הפלטפורמה הזו היא המקום בו נמצאים האנשים המשפיעים ביותר בעולם. אני אישית לא משתמש בשום דבר אחר, וכך גם רבים מהאנשים שאני מכיר״.

הטריליונר הראשון בהיסטוריה

מאסק הפך מזמן לאחד האנשים המשפיעים בעולם וכיום הוא האיש העשיר בעולם. האימפריה שלו כוללת את ענקית הרכב טסלה, את SpaceX החברה המובילה בעולם לשיגור טילים לחלל ואת הרשת החברתית X. הונו של מאסק מוערך בכ-250 מיליארד דולר. על פי ניתוח שפורסם לפני שבועות אחדים, הונו של מאסק יעלה לטריליון דולרים עד לשנת 2027.

עו"ש לקנא בו, צילום: אי.פי

על פי הניתוח של informa connect academy , הונו של מאסק עולה באופן מהיר בממוצע של כ-110 אחוזים לשנה, מה שהופך אותו למועמד העיקרי לקבלת התואר המחמיא הטריליונר הראשון בעולם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר