‏האקתון לזכר חבר כיתת הכוננות: "דמותו של אמיר תלווה אותנו לעד"

באינטל וב-SCE המכללה האקדמית להנדסה ממשיכים בחדשנות לאור מורשתו של חבר כיתת הכוננות שנפל ב-7 באוקטובר, רס״ן (במיל׳) אמיר מנצור נעים ז״ל

לזכרו של רס''ן נעים ז''ל

האקתון לזכרו של רס״ן במיל׳ אמיר מנצור נעים ז״ל התקיים ב-SCE המכללה האקדמית להנדסה ע״ש סמי שמעון, בשיתוף חברת אינטל.

רס״ן נעים ז״ל למד במחלקה להנדסה כימית במכללה ובשנה שעברה החל לעבוד במשרת סטודנט באינטל לכיש, קבוצת EHS.

חבריו לצוות בחרו את נושא ההאקתון לזכרו: זהו אתגר סביבתי שעיקרו מציאת פתרון בר-קיימא לאחד מזרמי הפסולת העתידיים במפעל. אתגר זה מצריך חשיבה מדעית והנדסית למציאת פתרון יצירתי, זול וישים תעשייתית.

 

האקתון לאור דמותו מעוררת ההשראה של אמיר, צילום: יח"צ SCE

רס״ן נעים ז״ל היה חבר כיתת הכוננות בקיבוץ ארז ונפל ב-7 באוקטובר 2023, תוך שחרף את נפשו להגן על תושבי המקום שכל כך אהב. חבריו ללימודים ב-SCE המכללה האקדמית להנדסה וחבריו לעבודה באינטל, מתארים אותו כאדם שבלט בכישרונותיו, היה סקרן ונעים הליכות. לכן, החליטו במכללה, בחברת אינטל ובמשפחה השכולה, לקיים האקתון המוקדש למורשת החדשנות והסקרנות שהשאיר אחריו.

ההאקתון הוזנק בהשתתפות עשרות סטודנטים מהמחלקה להנדסה כימית ומהנדסי קבוצת EHS אינטל לכיש. באירוע הפתיחה הוקרן סרטון קצר על רס״ן נעים ז"ל, הוצג האתגר, בוצעה החלוקה לקבוצות וניתנו הסברים על השיפוט. בשלב הבא, הקבוצות קיבלו חלל ייעודי לעבודה על האתגר במשך 24 שעות. במהלך העבודה כל קבוצה זכתה לחניכה של מנטורים מאינטל ומסגל המחלקה להנדסה כימית במכללה. לקראת הצגת הפתרון המוצע ביום הראשון, הסטודנטים הכינו מצגת בת 10 דקות ולאחר הצגתה לשופטים, 4 קבוצות נבחרו לעלות לגמר. ביום השני לתחרות הציגו 4 הקבוצות שעלו לגמר את פתרונותיהן לכלל המשתתפים בהאקתון ובסיום התחרות נבחרת הקבוצה הזוכה. לקבוצות הזוכות יוענקו מלגות לימודים במימון אינטל. הרעיונות והפתרונות שעולים בהאקתון, יוכלו לשמש את אינטל בעתיד ליישום פתרון סביבתי לפסולת, תחת חזון החברה הכולל להפחתת טביעת רגל סביבתית בכל פעולות הייצור שלה.

אמיר מנצור נעים ז״ל, צילום: יח"צ SCE

״דמותו של אמיר תלווה אותנו ותיזכר לעד בין כותלי המכללה״, אמרה פרופ׳ אריאלה בורג, ראשת המחלקה להנדסה כימית. ״לאור דמותו מעוררת ההשראה של אמיר ששאף תמיד לדעת עוד, נחנך אלפי סטודנטים בשנים שיבואו. ההאקתון הוא נקודת ציון בעבורנו לעודד בקרב הסטודנטים והסטודנטיות חדווה ליצור ולחדש מתוך הידע שרכשו במכללה, בדרכו של אמיר. אני מודה לחברת אינטל על השותפות ולמשפחתו של אמיר על הזכות לחלוק את סיפורו ומורשתו יוצאי הדופן עם הסטודנטים״.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר