ווייז משיקה אפליקציה חדשה בשם RideWith, שתסייע ב"קארפול" למקום העבודה: במקום שכל אחד יבוא עם מכוניתו הפרטית לעבודה, ניתן יהיה להצטרף לטרמפ ברכב אחד. RideWith משתמשת במערכת הניווט של ווייז כדי ללמוד את מסלול הנסיעה של נהג למקום העבודה שלו, ולמצוא נוסעים שהמסלול מתאים להם.
"אנו עורכים ניסוי פרטי קטן באזור תל אביב עבור הקונספט" נמסר מווייז.
רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק
גורם המקורב לחברה מסר כי הנהגים יוגבלו לשני מסלולים ביום ולא יוכלו למעשה להחליף נהגי מוניות ולהתפרנס מהטרמפיסטים. ההגבלה הזו תוכל לסייע לחברה להתמודד עם קשיים משפטיים שניצבים בפני אפליקציית המוניות Uber במקומות שונים בעולם ונועדו להגן על נהגי המוניות המקומיים.
בווייז מאמינים שבתחילה לא יהיו מספיק נהגים שיענו על הדרישה, אך ברגע שיצטרפו עוד ועוד נהגים, הנוסעים יוכלו "להזמין" נסיעה אל העבודה וממנה, ולסייע לנהגים מעט בתשלום הדלק וההוצאות.
לפני כשנתיים רכשה גוגל העולמית את וייז המקומית תמורת כמיליארד דולרים.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו