מאמן לידס ביקר את מנור סולומון: "שילובו מזכיר לי בקבוק קטשופ, צריך לשחק פשוט"

הקבוצה של הישראלי נפרדה מבריסטול סיטי בתיקו ללא שערים • לאחר המשחק, דניאל פארקה התייחס לשחקן בכנף שעלה מהספסל ושיחק עשרים דקות: "הוא צריך להירגע ולשחק כדורגל פשוט יותר, אתה לא צריך להוכיח מי אתה"

סולומון, היום מול בריסטול. צילום: EPA

אחרי שבעונה שעברה סבל מפציעה קשה ולא הצליח להשתחל בעקבות כך להרכב של טוטנהאם, מנור סולומון הושאל הקיץ ללידס מליגת המשנה באנגליה, במטרה לחזור לכושר שנהדר שאפיין אותו בימיו בפולהאם ובשחטאר דונייצק.

 הערב (שבת) הוא נכנס ל-20 דקות ב-0:0 של קבוצתו מול בריסטול סיטי ולא הצליח לעזור לחבריו לצאת עם שלוש נקודות. שחקן הכנף השלים 10 מסירות ואיבד 4 פעמים את הכדור, שמה שהוביל לכך שמאמנו דניאל פארקה דיבר על הלחץ בו הוא נמצא.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

"הוא עובד קשה באימונים והוא תמיד מוסיף עוד כמה דברים באימונים ובמשחק. הוא מאוד מאוד רוצה, אז לפעמים אתה רוצה שהוא יירגע קצת. הוא צריך לשחק קצת פחות מסובך וזה יגיע. אנחנו לגמרי משוכנעים באיכות שלו", אמר הגרמני. "מתוך כוונה טובה הוא מכריח את זה קצת יותר מדי, אתה לא צריך להוכיח איזה שחקן טוב אתה, תעשה מה שעשית כל הקריירה שלך והאיכות שלך תבוא לידי ביטוי. אני די בטוח שזה יקרה בקרוב. השילוב שלו מזכיר לי בקבוק קטשופ".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר