המאמן של אוסקר גלוך יפוטר? "הוא תקוע על שיטה שלא נוחה לאף אחד בזלצבורג"

פפ ליינדרס מתעקש לשחק במערך 4-4-3, כפי שהתרגל אליו בימיו כעוזר מאמן בליברפול וסופג ביקורות • "הוא הפך את זלצבורג לקבוצה שלא ראויה לליגת האלופות" • הפסד במשחק הליגה הקרוב עשוי להביא לסיום דרכו

אוסקר גלוך. מתוסכל מהצורה בה זלצבורג משחקת. צילום: אי.פי.אי

"הוא תקועה על שיטה שהביא איתו מליברפול והיא לא נוחה לשחקנים כמו אוסקר גלוך, ובעצם לאף אחד, אבל זה לא אכפת לו", כך תקפו בתקשורת האוסטרית את מאמנה של רד בול זלצבורג, פפ ליינדרס, שככל שמתקדמת העונה מעמדו מתערער. 

ליינדרס הגיע בקיץ האחרון לזלצבורג למשימה הראשונה שלו כמאמן ראשי, אחרי מספר שנים שהיה עוזרו של יורגן קלופ בליברפול. השיטה המדוברת, שעל פי התוצאות לא עובדת עבור הקבוצה, היא מערך ה-4-4-3, שבאנפילד עבד מצוין, אבל "כבר תקופה ארוכה מתסכל את השחקנים היצירתיים של זלצבורג".

עיקר הכוונה היא לגלוך, כמעט היחיד בקבוצה האוסטרית שמצליח לבלוט במשחקיה למרות שהשיטה הנוכחית מגבילה אותו. "ליינדרס הפך את זלצבורג לקבוצה שלא ראויה לליגת האלופות, הוא לא מאפשר לשחקנים לבוא לידי ביטוי", הסביר אחד הפרשנים ב"קרונן צייטונג".

פפ ליינדרס. לא מוצא את הדרך לאושש את זלצבורג, צילום: רויטרס

 

עוד נטען בעיתון שליינדרס קרוב לאבד את משרתו, בין השאר בגלל היכולת ההגנית הרעה של הקבוצה. היא ספגה בממוצע שלושה שערים בשלושת משחקיה בליגת האלופות ויש לה את ההגנה השנייה הכי גרועה בליגה האוסטרית (16).

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

בעוד יומיים (ראשון) זלצבורג תתארח בקרב צמרת אצל וולפסברגר שניצבת במקום השלישי, אחד מעל זלצבורג, שרחוקה שש נקודות מהפסגה, אך עם שני משחקים חסרים. הפסד, וייתכן כי לגלוך יהיה בקרוב מאמן חדש.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר