ברצלונה וראפיניה נקמו בבאיירן מינכן, אוסקר גלוך וזלצבורג ממשיכים להתרסק

החבורה של האנזי פליק הביסה 1:4 את הבווארים במחזור השלישי בליגת האלופות, שלושער ענק לכוכב הברזילאי • הישראלי וקבוצתו נכנעו 2:0 לדינמו זאגרב ורשמו הפסד שלישי במפעל • ניצחונות למנצ'סטר סיטי, ליברפול ואינטר

ראפיניה. משחק ענק. צילום: EPA

הזכירה נשכחות. ברצלונה יצאה חבולה מכל המפגשים האחרונים מול באיירן מינכן, כולל זה ב-2020 בו הובסה 8:2, אך הערב (רביעי) סוף סוף השיגה את הנקמה עם 1:4 ענק באצטדיון המונז'ואיק במסגרת המחזור השלישי בליגת האלופות.

שלושער ענק של ראפיניה ושער נוסף של רוברט לבנדובסקי מול האקסית, הלמו בבווארים האומללים, שדווקא נראו טוב והחזיקו יותר בכדור, אך נכנעו ליעילות ובעיקר לקסם של המכונה המשומנת של האנזי פליק. הארי קיין רק השווה זמנית.

המאמן הגרמני, שכזכור עמד על הקווים של באיירן בתוצאה ההיסטורית אז, חגג שוב והפעם בצד השני. בארסה מודל 2024/25 נראית כמו קבוצה שרוצה להסתער כל התארים ובקצב הזה היא בהחלט מועמדת רצינית לעשות זאת.

ראפיניה. שלושער ענק מול באיירן מינכן, צילום: AFP
רוברט לבנדובסקי. כבש מול האקסית, צילום: רויטרס
באיירן מינכן בהלם, צילום: AP

גם אוסקר גלוך ורד בול זלצבורג שיחקו הערב אף הישועה ממש לא הגיעה. האוסטרים, עם הישראלי בהרכב, נכנעו 2:0 בבית לדינמו זאגרב, רשמו הפסד שלישי במפעל וכרגע הם במאזן שערים נוראי של 9:0.

אוסקר גלוך במרכז. לא הושיע גם מול דינמו זאגרב, צילום: גטי אימג'ס

מנצ'סטר סיטי דרסה 0:5 את ספרטה פראג מצמד של ארלינג הולאנד ושערים של פיל פודן, ג'ון סטונס ומתאוס לואיז. ליברפול גברה 0:1 על לייפציג משער של דרווין נונייס.

ארלינג הולאנד והחברים במנצ'סטר סיטי חוגגים על ספרטה פראג, צילום: AFP
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

משחקים נוספים: ברסט - באייר לברקוזן 1:1, אטאלנטה - סלטיק 0:0, יאנג בויז - אינטר 1:0, אתלטיקו מדריד - ליל 3:1, בנפיקה - פיינורד 3:1.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר