"שייקח את הדברים, וילך": קבוצתו חטפה חמישייה, הבעלים פיטר את המאמן בשידור חי

זמן קצר לאחר שמונפלייה הובסה 5:0 על ידי מארסיי, הנשיא לורן ניקולין עלה לשידור והודיע כי המאמן מיכאל זקריאן מסיים את תפקידו: "לצערי, בכדורגל אי אפשר להחליף 25 שחקנים, אם הייתי יכול, הייתי משחרר את כולם"

דר זקריאן, אתמול. צילום: AFP

אחרי שנים קשות מאוד, מי שמכוונת העונה לזכות באליפות צרפת היא מארסיי. הקבוצה מהדרום הנחיתה את רוברטו דה זרבי המוכשר ונכון לעכשיו, האיטלקי, שגם היה מועמד לפי התקשורת לברצלונה מצליח עד כה לסחוף את חניכיו למקום השלישי, כשהם במרחק של 3 נקודות בלבד מהיריבה השנואה – פ.ס.ז'.

אמש (ראשון) מארסיי הביסה בחוץ את מונפלייה 0:5 והבעלים של המפסידה לורן ניקולין לא יכל לשאת יותר את ההופעות של הקבוצה שלו. מה הוא עשה? רגעים לאחר שריקת הסיום הודיע בשידור חי כי המאמן מיכאל דר זקריאן מפוטר ויצא נגד השחקנים.

"נכנסתי לפני כמה דקות לחדר ההלבשה כדי לשוחח עם המאמן. הודעתי לו שזה נגמר. ביקשתי שייקח את הדברים, וילך", אמר ניקולין וגרם ללא מעט אנשים להיות בהלם. "לצערי, בכדורגל אי אפשר להחליף 25 שחקנים. אם הייתי יכול, הייתי משחרר את כולם. לכן פיטרתי את המאמן, ואמרתי לשחקנים בחדר ההלבשה שבזכות העבודה 'הטובה' שלהם, הוא הולך הביתה. אנחנו חייבים לעשות שינוי. לא אכפת לי, כמה ולמה, אני מצפה לראות דברים שונים לחלוטין החל מהמשחק הבא. אחרת, יהיו צעדים נוספים".

נכון לעכשיו, מונפלייה מדורגת במקום האחרון עם 4 נקודות בלבד, אחרי שלחובתה נרשמו כבר 26 שערים כמות שמהווה שיא שלילי בשמונת המחזורים הראשונים של הליגה הצרפתית.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר