"ליאו מסי בוער, הוא הכדורגלן האולטימטיבי": בארגנטינה נלהבים מהתצוגה של הפרעוש

ב"אולה" התרגשו מהשיאים שהשחקן הגדול מכולם שובר, אחרי שכבש שלושער שני תוך ארבעה ימים: "הוא שחקן היסטורי. הציעו לו לפרוש, אבל הוא נמצא בפורמה של גביע העולם" • לראשונה מסי יפגוש את בוקה ג'וניורס וריבר פלייט בטורניר רשמי

ליאו מסי. יש לו עוד הרבה מה להציע. צילום: אי.אף.פי

תצוגת העל של ליאו מסי הלילה (בין שבת לראשון) בניצחון אינטר מיאמי על ניו אינגלנד 2:6, בה כבש שלושער שני תוך ארבעה ימים וגם בישל פעמיים, וכל זאת כמחליף, יצרה התרגשות של ממש בארצות הברית, אבל לא פחות ואולי אף יותר בארגנטינה. שם במולדת, ההתלהבות לא יודעת גבולות. 

"הוא שחקן היסטורי. הציעו לו לפרוש, אבל הוא נמצא בפורמה של גביע העולם", נכתב בעיתון הפופולרי "אולה", שהוסיף: "הוא אולי בן 37, אבל נראה נהדר כמו בגיל 25. כל מי שראה אותו הלילה ובמשחקי הנבחרת רואה שמסי בוער, הוא הכדורגלן האולטימטיבי. שחקנים רועדים מאושר רק מלהחליף איתו חולצה בסוף משחק".

הזכייה בצלחת האליפות של העונה הרגילה ב-MLS, עם שיא נקודות חדש של 74, הבטיחה לאינטר מיאמי וליאו מסי השתתפות גביע העולם לקבוצות של פיפ"א, שייערך לראשונה ביוני 2025. גם זו היתה סיבה למסיבה ב"אולה": "איזה יום היסטורי, לראשונה אי פעם מסי יישחק בטורניר רשמי מול בוקה ג'וניורס וריבר פלייט".

מסי ושחקני אינטר מיאמי מניפים את צלחת אליפות ה-MLS, צילום: אי.פי

 

וכמובן שבעיתון הארגנטינאי לא שכחו לציין נקודה נוספת. מסי הגיע ל-740 שערי שדה בקריירה, יותר מכל כדורגלן אחר: "זה נכון שלכריסטיאנו רונאלדו יש 907 שערים ב-1,245 משחקים, אבל למסי יש 853 שערים ב-1,081 משחקים. זה אומר שלמרות יתרון של 54 שערים של הפורטוגלי, הוא עשה זאת ב-164 משחקים יותר ממסי". 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר