למזלה היא ניצחה: השער שספגה מנצ'סטר יונייטד צריך להטריד אותה מאוד

השדים האדומים גברו 1:2 על ברנטפורד אחרי מהפך באולד טראפורד משערים של אלחנדרו גרנאצ'ו (47) ורסמוס הוילונד (62) • הבעיה הגדולה הגיעה ביתרון של האורחת, שהגיע בעקבות טיפול רפואי כושל של הצוות הרפואי המקומי

מתייס דה ליכט מדמם מראשו. הטיפול הרפואי עזר רק בפעם השלישית. צילום: גטי אימג'ס

יצאה מבור. מנצ'סטר יונייטד, שבינתיים חווה פתיחת עונה רעה מאוד מבחינתה, כמעט ראתה איך היא מפסידה בפעם הרביעית העונה, אך מהפך במחצית השנייה הערב (שבת) מול ברנטפורד סידר לה ניצחון 1:2 באולד טראפורד.

אלחנדרו גרנאצ'ו (47) ורסמוס הוילונד (62) כבשו עבור השדים האדומים והורידו מעט מן הלחץ על אריק טן האח וחבורתו, אך מה שקרה במחצית הראשונה שבסיומה ירדה האורחת להפסקה ביתרון, צריך להדליק נורת אזהרה נוספת באשר להתנהלות צוות המועדון.

בלם הקבוצה מתייס דה ליכט נפצע בראשו ודימם ונאלץ לרדת מכר הדשא לקבלת טיפול רפואי וחבישת המקום הפגוע. ההולנדי חזר לדשא אך הדימום לא פסק והוא ירד שוב. בתוספת הזמן של המחצית התבקש שוב לרדת לקבל טיפול - ובזמן הזה אית'ן פינוק ניצל את היתרון המספרי כדי להעלות את ברנטפורד ל-0:1.

מתייס דה ליכט. טיפול כושל של הצוות הרפואי של מנצ'סטר יונייטד, צילום: AFP
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

בתום 8 מחזורים, יונייטד מדורגת במקום ה-10 בלבד בטבלת הפרמייר ליג עם 11 נקודות מתוך 24 אפשריות. ביום חמישי תתארח אצל פנרבחצ'ה בליגה האירופית ובראשון הבא בלונדון אצל ווסטהאם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר