התחזה לסוכן העל הישראלי - וכמעט עקץ את ברצלונה במיליון יורו

נוכל הולנדי ניסה באמצעות כתובת מייל שנשאה את שמו של פיני זהבי לקבל לידיו עמלה בעסקת מכירתו של רוברט לבנדובסקי • חשד של פקיד בנק בקפריסין סיכל את המזימה

רוברט לבנדובסקי. הוא אפילו לא ידע מה קורה סביבו. צילום: אי.אף.פי

בכל מה שקשור להתנהלות כלכלית, קבוצת הכדורגל של ברצלונה נמצאת מתחת לקו האדום, אך למרות חובות ענק והגבלות ברכישת שחקנים, היא הצליחה להתמודד ולהישאר בצמרת הליגה הספרדית. ועדיין, הסיפור הבא מגלה עד כמה היא חשופה ופגיעה כשזה מגיע לכסף.

תחקיר של כלי תקשורת בגרמניה גילו כי בעסקת מכירתו של החלוץ רוברט לבנדובסקי לבארסה מבאיירן מינכן, היתה קרובה המוליכה של הליגה הספרדית לאבד מיליון יורו ללא סיבה, אחרי שנפלה קורבן למייל תמים לכאורה שנשלח למשרדי המועדון.

בכתובת המייל הופיע שמו של סוכן העל הישראלי פיני זהבי, ובלשון ההודעה נדרשה ברצלונה להעביר לחשבון בנק מסויים בקפריסין את הסכום המדובר כעמלה על קנייתו של הפולני. הקטלונים נענו לדרישה והעבירו את מיליון היורו בלי לשאול יותר מדי שאלות.

פיני זהבי. אין לו כל קשר למעשה החמור, צילום: אי.אף.פי

 

אלא שלמזלם, פקיד בבנק הקפריסאי חשד בבעלי החשבון, ולאחר בדיקה מעמיקה התגלה שמדובר במזימה של נוכל הולנדי בשם מיכאל דמון, שבאמצעות המייל התחזה לזהבי והפיל בפח את מועדון הפאר. העברת הכסף בוטלה מיד.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

למרות חשיפת מעשה הנוכלות והאיש שעומד מאחוריו, עד עתה איש בברצלונה לא הגיש תלונה במשטרה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר