איך שגלגל מסתובב לו: המועדון הטורקי שסילק את שגיב יחזקאל קרוב לפשיטת רגל

אנטליהספור שזרקה את שחקן נבחרת ישראל בצורה מחפירה אחרי שהוא תמך בשחרור החטופים משבי חמאס, נקלע למשבר כלכלי חמור • הנשיא לאוהדים: "אנשים שמפצחים גרעינים לא יכולים למחוא כפיים ואוהדי כדורגל צריכים למתוך בקבוצה שלהם 90 דקות" • רמזי ספורי יחזור לליגת העל?

יחזקאל במחווה לחטופים בינואר האחרון. צילום: רויטרס

כתשעה חודשים לאחר שסילקה בבושת פנים את שחקן נבחרת ישראל ומכבי ת"א היום – שגיב יחזקאל – רק בגלל מחווה למען החטופים בעזה, אנטליהספור הטורקית על סף פשיטת רגל לאור משבר כלכלי חמור.

אנטליהספור חייבת כסף רב לעובדי המועדון, כולל אנשי צוות ושחקנים שלה כיום וגם לשחקני עבר, ביניהם יחזקאל, שאופ"א פסקה כי הוא צריך לקבל מהאקסית כסף על הדרך שבה היא התירה את חוזהו. יש לציין כי לאחרונה נאסר על הקבוצה לבצע רכש לאור החובות שלה, בין היתר גם להפועל ב"ש ועוד מספר קבוצות נוספות.

סגן נשיא המועדון, לבנט אורדק, פנה לאוהדים בניסיון לשפוך אור על המצב ובין היתר התלונן על הוצאות גבוהות בגלל אכילת גרעינים באצטדיון: "נאסור על פיצוח גרעינים ביציע. זה גורם לבעיות רציניות והוצאות על ניקיון. חוץ מזה, אנשים שמפצחים גרעינים לא יכולים למחוא כפיים ואוהדי כדורגל צריכים לתמוך בקבוצה שלהם 90 דקות. המועדון הזה תמיד חווה עליות ומורדות. שום דבר לא יקרה לו, לא נפשוט רגל. נשלם את החובות ונעמוד שוב על הרגליים.

עוד הוסיף סגן הנשיא: "לצערי באנטליה יש אלפי בתי מלון והמון אנשי עסקים שהתעשרו מתיירות, אבל הם לא תומכים בקבוצה. יש בעיר כמעט 1,000 מלונות 5 כוכבים. הם רק 100 מהם יתמכו באנטליאספור ויעבירו 10,000 יורו בחודש, כל הבעיות הכספיות יפתרו".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

יש לציין כי אם אנטליהספור לא תוכל לשלם את החובות שלה, שחקנים שלה יוכלו לעזוב ללא תמורה, מה שעלול לסלול את דרכו של רמזי ספורי חזרה לליגת העל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר