היסטוריה לארנה סלוט בליברפול, ארסנל ומנצ'סטר סיטי הפכו בדרך לניצחון

ההולנדי של המייטי רדס הפך לראשון אי פעם שמנצח ב-9 מ-10 משחקיו הראשונים כמאמן הקבוצה • התותחנים גברו 1:3 על סאות'המפטון עם עוד הצגה של בוקאיו סאקה • האלופה ניצחה 2:3 את פולהאם •

סלוט ושחקניו מאושרים, היום בלונדון. צילום: AP

רגע לפני פגרת הנבחרות, הליגה האנגלית קיימה עוד מחזור מסקרן, כאשר שלוש הגדולות – מנצ'סטר סיטי, ליברפול וארסנל עלו לכר הדשא.

ליברפול לא טיילה לניצחון מול קריסטל פאלאס בחוץ אבל המשיכה את פתיחת העונה הנהדרת שלה תחת ארנה סלוט ההולנדי, זה שהחליף את יורגן קלופ בקיץ האחרון. סלוט הפך בזכות ה-0:1 של המייטי רדס לראשון אי פעם שמנצח ב-9 מ-10 משחקיו הראשונים כמאמן ליברפול.

קודי גאקפו ודיוגו ז'וטה תפסו את מקומם של לואיס דיאס ודרווין נונייס, וכבר בדקה התשיעית בישל ההולנדי לפורטוגלי, שחגג את שערו ה-60 במדי ליברפול, בפעם ה-100 שפתח בהרכב בכל המסגרות.

מנצ'סטר סיטי נקלעה לפיגור ביתי מול פולהאם אבל בסופו של דבר הצליחה להפוך בדרך לניצחון 2:3. ראול חימנס סיפק את אחד הבישולים הגדולים שראינו בשנים האחרונות כאשר מצא עם העקב שלו בהקפצה את אנדראס פריירה, אבל צמד של מתאו קובאציץ' ועוד שער נהדר של ג'רמי דוקו הביאו לאלופת אנגליה את הנקודות, כאשר הלונדונים רק מצליחים לצמק לקראת הסיום.

קובאצ'יץ' חוגג צמד נדיר, צילום: Getty Images

גם ארסנל התקשתה מאוד בבית מול סאות'המפטון אבל סיימה עם 1:3 ואנחת רווחה. הקדושים עלו ליתרון מפתיע אבל קאי האברץ, גבריאל מרטינלי ובוקאיו סאקה כבשו הפכו. סאקה היה זה שגם בישל את שער היתרון למרטינלי והוכיח שוב שהוא הכוכב הגדול של ארטטה נכון לעכשיו.

סאקה. שוב בלט בארסנל, צילום: רויטרס

ברנטפורד ו-וולבס סיפקו משחק לפנתיאון כאשר כבר בהפסקת המחצית סיפקו שישה שערים כשהמארחת הובילה 2:4, בדרך ל-3:5 בסיום. היה זה המשחק השישי בסה"כ אי פעם בפרמייר ליג עם כמות כזו של שערים כבר ב-45 דקות הראשונות של המשחק.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

במשחקים נוסף: לסטר – בורנמות' 0:1, ווסטהאם – איפסוויץ' טאון 1:4.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר