בלבול בצרפת: קיליאן אמבפה יכול היה לשחק נגד נבחרת ישראל?

כוכב הנבחרת שוחרר מהסגל למשחקים מול ישראל ובלגיה כדי להתאושש מפציעה, אך בינתיים הוא ממשיך לקבל דקות בריאל מדריד • במולדתו מבולבלים ומעלים שאלות בנוגע למחויבותו למדים הלאומיים

קיליאן אמבפה ודידייה דשאן. צילום: אי.אף.פי

תוך פחות משבועיים נבחרת ישראל התבשרה כי כאשר תפגוש את נבחרת צרפת בחמישי הקרוב, סגנית אלופת העולם תגיע ללא שניים מהשחקנים הבולטים ביותר שלה. אנטואן גריזמן הודיע על פרישה מהמדים הלאומיים, בעוד הנבחרת תיאמה עם ריאל מדריד כי קיליאן אמבפה לא יזומן על מנת לאפשר לו להתאושש מפציעה.

כאן מתחילה הסוגייה שמסעירה את צרפת כולה. אמבפה נפצע לפני כשבוע וחצי ולפי דיווחים הוא היה אמור להיעדר שלושה שבועות, מה שכולל כמובן גם את פגרת הנבחרות והמפגש מול ישראל. תוך שבוע בלבד אמבפה חזר, עלה מהספסל בהפסד לליל ונראה די חלוד. גם באותו השלב בנבחרת האמינו כי הדבר הנכון יהיה להשאירו במדריד.

קיליאן אמבפה. כשיר לריאל מדריד אבל לא לנבחרת?, צילום: AFP

אלא שבסוף השבוע האחרון חלה התפנית. קרלו אנצ'לוטי זימן את אמבפה לסגל למשחק מול ויאריאל במוצאי שבת והוא ככל הנראה אף יפתח בהרכב. העובדה שהצרפתי יעלה ב-11 מצד אחד, אך מצד שני לא יהיה כשיר מספיק לנבחרת, הותירה את מאמן הנבחרת דידייה דשאן מבולבל.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

לפי דיווח ב"לאקיפ" הצרפתי, מאמן הנבחרת מאז 2012 סבר לכל אורך הקדנציה כי שחקן שכשיר מספיק כדי לשחק בקבוצה שלו, אמור להיות זמין בנבחרת. כל זה מתחזק כאשר מדובר בקפטן של הנבחרת., שאף שוחח עם דשאן וביקש ממנו להשתחרר מהסגל למשחקים מול ישראל ובלגיה. הסוגייה הזו אף העלתה שאלה בנוגע למחויבות של השחקן למדים הלאומיים, ונראה שהסאגה הזו לא תסתיים בקרוב.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר