חברו של מסי חשף: "פגוע? הוא אוהב את ברצלונה יותר מאשר הוא אוהב את עצמו"

אחד האנשים הכי מקורבים לפרעוש בעולם הכדורגל ומי ששיחק איתו בעבר בבלאוגרנה ובפ.ס.ז' – ניימאר, סיפר על אירוע מרגש שקרה לו איתו בארה"ב כאשר הגיע לביקור במיאמי

ליאו מסי. הקאמבק לברצלונה מתקרב?. צילום: AP

כבר שלוש שנים עברו מאז שליאו מסי עזב את ברצלונה ואוהדי הקטאלנים כמובן עדיין מתגעגעים לפרעוש. כשברור שהארגנטינאי נמצא בישורת האחרונה של הקריירה שלו, יש כאלה שעדיין חולמים שהוא יחזור יום אחד לקאמפ נואו, לפחות בשביל משחק פרישה מרגש.

בינתיים, חברו הטוב – ניימאר – סיפר בראיון כי מסי עדיין אוהב מאוד את ברצלונה, על אף הדרך שבה הוא נפרד מהמקום שהיה לו לבית במשך לא מעט זמן.

"כשביקרתי את מסי באמריקה, סוארס, ג'ורדי אלבה, מסי ואני החלטנו לשחק משחק בבית שלו עם כמה חברים. לפני שהתחלנו לשחק, מסי הפתיע אותנו עם חולצות חדשות של ברצלונה עם השמות שלנו עליהן ואמר לנו 'MSN חוזרים'. למרות שלא שיחקתי בגלל פציעה, ראיתי את מסי מבקיע ומנשק את החולצה כאילו הוא משחק במשחק רשמי", סיפר הברזילאי.

עוד הוסיף: "נזכרתי בעבר והתחלנו לחגוג כמו בעבר. אנשים חושבים שהוא שונא את ברצלונה אבל מסי אוהב את ברצלונה יותר מאשר את עצמו. הוא מגן על שמה בכל מקום שהוא הולך. ראיתי אותו בחולצה הזו ורציתי לראות אותו בתוך הקאמפ נואו לובש אותה שוב".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר