הקיסר ירום הודו: כמה שווה פרנצ'סקו טוטי?

אחד מגדולי הכדורגלנים האיטלקים בכל הזמנים צבר סכומי כסף לא מבוטלים במהלך השנים וכיום הוא איש עשיר במיוחד • בתפריט: חוזים גבוהים, אחוזה מפוארת ואוסף מכוניות מרשים

פרנצ'סקו טוטי. הצלחה גדולה על המגרש ומחוצה לו. צילום: רויטרס

פרנצ'סקו טוטי נחשב לאחד הסמלים הבולטים ביותר בתולדות הכדורגל האיטלקי, ובמיוחד לקבוצה בה שיחק כל הקריירה – רומא. טוטי לא רק שימש כשחקן מפתח, אלא גם לאחר פרישתו כיהן כמנהל המקצועי של המועדון למשך שנתיים. 

טוטי הוא הכובש המצטיין השני בהיסטוריה של הליגה האיטלקית, עם 244 שערים, ושנים רבות נהנה ממשכורות מרשימות. במהלך השנים צבר הון המוערך בכ-102 מיליון דולר. בשיאו, שכרו עמד על 15 מיליון דולר לעונה – כ-1.5 מיליון דולר לחודש – מה שהפך אותו לאחד המשתכרים הגבוהים בכדורגל האירופי. לאחר שפרש והפך למנהל מקצועי, שכרו היה כ-3 מיליון יורו לעונה.

בנוסף לפעילותו על המגרש ומחוצה לו, טוטי גם השתתף בשתי פרסומות באיטליה, מהן הרוויח יותר מ-3 מיליון דולר. כיום הוא מתגורר באחוזה מפוארת ששוויה כ-8 מיליון יורו, ובה כל המתקנים הנחוצים לחיים יוקרתיים.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

אוסף המכוניות המרשים של טוטי, הכולל בין היתר בוגאטי ויירון, למבורגיני אורוס, מזראטי לבאנטה, פרארי 599 GTO ומרצדס AMG GLE, מוערך בכ-8 מיליון יורו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר