בדקה ה-98: מנצ'סטר סיטי ניצלה מהפסד מול ארסנל, הולאנד שבר עוד שיא

ג'ון סטונס היה במקום כדי לסדר 2:2 אדיר מול התותחנים • עוד לפני סאביו בישל לנורבגי, שכבר בדקה התשיעית חגג את ה-10 שלו העונה וה-100 במדי הסיטיזנס, רודרי נפצע (21), קלאפיורי השווה בשער אדיר (22) וגבריאל השלים מהפך זמני אחרי עוד תרגיל קרן מרשים (45+1) • טרוסאר הורחק בהחלטה שנויה במחלוקת של מייקל אוליבר

סטונס משאיר נקודה באיתיחאד. צילום: רויטרס

בשנתיים האחרונות, ארסנל עשתה צעדים משמעותיים ויפים כדי לשוב לפסגת הכדורגל האנגלי ונאבקה עם מנצ'סטר סיטי על האליפות אבל בסוף ראתה את פפ גווארדיולה ושחקניו חוגגים. העונה היא רוצה סוף-סוף לשבור את ההגמוניה של התכולים והערב (ראשון) היא עלתה לדשא באצטדיון האיתיחאד, במטרה לעמוד במבחן הבגרות הראשון שלה העונה מול האלופה בארבע העונות האחרונות.

סיטי, שלא הפסידה משחק בית קרוב לשנתיים פתחה נהדר וכבר בדקה ה-10 עלתה ליתרון כאשר סאביו ביצע תרגיל אישי מרשים ומצא את ארלינג הולאנד שהכניע את ראיה. השער הזה העלה את מאזנו של הנורבגי ל-10 שערי ליגה בחמישה מחזורים והיה השער ה-100 שלו בסיטי ב-105 משחקים, כשהוא משווה שיא של כריסטיאנו רונאלדו בימיו בריאל מדריד, כשהשניים עכשיו השחקנים שהגיעו הכי מהר לציון הדרך יוצא הדופן.

הולאנד מכניע את ראיה, הערב במנצ'סטר, צילום: Getty Images

מכאן, סיטי ראתה את היריבה שלה משתלטת על העניינים. תחילה רודרי, השחקן הכי חשוב שלה נאלץ לרדת לספסל בעקבות פציעה. דקה לאחר מכן, ריקרדו קלאפיורי, מגן הרכש החדש של ארסנל השווה בפצצה מחוץ לרחבה, ורגע לפני הירידה להפסקה, גבריאל הצליח להשלים מהפך אחרי תרגיל קרן.

שערורייה גדולה נרשמה כאשר השופט מייקל אוליבר הרחיק את לאנדרו טרוסאר בצהוב שני לאחר שבעט בכדור, מה שהשאיר את ארסנל במשך מחצית שלמה ב-10 שחקנים. סיטי ניסתה לעשות הכל כדי להשוות אבל לצערה לא מצאה את הרשת עד שבדקה ה-98 עמוק בתוספת הזמן, ג'ון סטונס היה שם כדי לחלק את הנקודות.

גבריאל חוגג את המהפך, צילום: Getty Images
שחקני ארסנל זועמים על אוליבר, צילום: רויטרס

במחזור הבא, התותחנים יארחו את לסטר בעוד סיטי תצא למשחק חוץ לא פשוט מול ניוקאסל בסט' ג'יימס פארק.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר