המנכ"לית ספגה איומים אחרי שפיטרה את האגדה, והתפטרה מתפקידה

לינה סולוקו סומנה באיטליה כמי שהייתה אחראית לפיטוריו של דניאלה דה רוסי מאימון רומא • מאז האוהדים לא הפסיקו לאיים עליה, כשלה ולילדיה הוצמדה אבטחה • בעקבות כך, החליטה לעזוב את המועדון ארבעה ימים בלבד אחרי פיטורי המאמן

אוהדי רומא. צילום: רויטרס

פתיחת העונה של רומא רחוקה מלהיות שקטה. אחרי שלא ניצחו בארבעת המחזורים הראשונים של העונה בליגה האיטלקית ונגררו לתחתית הטבלה, בקבוצה החליטו לפטר את המאמן דניאלה דה רוסי, פחות משלושה חודשים אחרי שהאריכו את חוזהו עד 2027. ארבעה ימים אחרי הפיטורים התרחש היום (ראשון) במועדון זעזוע נוסף עם התפטרותה של המנכ"לית לינה סולוקו.

דה רוסי כידוע נחשב לאחת האגדות הגדולות של רומא מימיו כשחקן, כך שפיטוריו המהירים היו בלתי נסבלים מבחינת האוהדים. באיטליה דווח על כך שבין דה רוסי לסולוקו היו מחלוקות רבות, ושהיא זו שעמדה מאחורי ההחלטה לפטר אותו. כמה מאוהדי האולטראס לקחו זאת לקיצון, כשהאיומים על המנכ"לית הובילו לכך שהוצמדה אבטחה לה ולילדיה בין היתר בדרך לבית הספר ובחזרה.

אחרי כמה ימים של ביקורות נוקבות ולחץ כבד, סולוקו כאמור החליטה לסיים את תפקידה. עוד לפני עזיבתה הספיקה למנות מאמן חדש במקום דה רוסי, כאשר איבן יוריץ' הוחתם עד לסיום העונה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר