ליגת האלופות נפתחת, כוכב ליברפול זועם: "לא שואלים מה השחקנים חושבים"

המפעל האירופי חוזר בפורמט חדש ומורחב, אך לא כולם מרוצים • העומס על השחקנים מתגבר ואליסון החליט להשמיע את קולם: "כולם יודעים מה דעתנו, לא יכולים לתת את הטוב ביותר כשאנחנו עייפים"

אליסון. צילום: AFP

ליגת האלופות תצא לדרך הערב (שלישי) בפורמט חדש - "המודל השוויצרי". מעבר להגדלת המפעל מ-32 ל-36 קבוצות, משמעות אימוץ המודל הוא ששלב הבתים בוטל ובמקום זאת כל הקבוצות נמצאות בטבלה אחת. מספר המשחקים לכל קבוצה בשלב הראשון גדל משישה לשמונה, כאשר למדורגות 9 עד 24 יהיו שני משחקים נוספים בניסיון להעפיל לשמינית הגמר.

אמנם מדובר בפורמט שאמור להכניס יותר כסף לקבוצות מהסיבה הפשוטה שמדובר ביותר משחקים, אך במקביל העומס על השחקנים מאותם הקבוצות רק מתגבר. לאור זאת, אחד השוערים הבולטים בעולם החליט להשמיע את הזווית של השחקנים, שאף אחד מקברניטי הענף לא לוקח בחשבון.

אליסון שיעמוד בשער של ליברפול במשחק המרכזי של הערב הראשון מול מילאן, התייחס לפורמט החדש: "עבור השחקנים זה טוב שנשחק נגד הטובים ביותר באירופה, אבל זה תמיד רעיון טוב שיהיה זמן בלוח השנה שהוא לא עמוס. אף אחד לא שואל את השחקנים מה הם חושבים על הוספת משחקים".

"אולי הדעה שלנו לא משנה, אבל כולם יודעים מה היא", המשיך הברזילאי, "זה נמאס, צריך לשבת ולהקשיב לכל הצדדים. אנחנו מבינים שאנשים רוצים יותר משחקים, אבל זה הגיוני שכל מי שמרכיבים את לוח השנה יישבו ביחד ויקשיבו זה לזה, גם לשחקנים. אנחנו רוצים לתת את הטוב ביותר שלנו, אבל איננו יכולים להתחרות ברמה הגבוהה ביותר כשאנחנו עייפים".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
אליסון, צילום: AFP
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר