זהירות, טורפים: התוכנית של ברצלונה למנוע מלאמין ימאל לברוח לה

כישרון העל בן ה-17 מבוקש על ידי הגדולות של אירופה, בעוד מוליכת הלה ליגה נאבקת בבעיות כלכליות • עם זאת, הקבוצה של האנזי פליק כבר עושה כל מה שצריך כדי לבלום את הפיתויים, ולשמור על חדר הלבשה מאוזן ורגוע

לאמין ימאל. בארסה חייבת לשמור על היהלום. צילום: אי.פי.אי

ברצלונה פתחה את העונה עם חמישה ניצחונות רצופים בליגה, 17 שערי זכות ומפגינה יכולת נהדרת תחת המאמן החדש האנזי פליק. שלא במפתיע, אחד הכוכבים הבולטים שלה הוא ילד הפלא לאמין ימאל, שכובש, מבשל, מלהטט וגורם לכדורגל העולמי להתרגש ולהתפעל מהכישרון שלו.

גם בברצלונה שמים לב לכך ופוחדים מדבר אחד - הקבוצות הגדולות של אירופה, שבניגוד אליה אינן סובלות מבעיות כלכליות, חומדות את בן ה-17, מכוכבי הזכייה של נבחרת ספרד הבוגרת באליפות אירופה האחרונה.

למעשה, מיד אחרי היורו, היתה זו סביבתו הקרובה של ימאל שהצליחה להלחיץ את ראשי בארסה, כשדרשה מאחוריי הקלעים שדרוג רציני ומיידי של משכורתו, עם בטוחות לכך שזה יקרה ברגע שחוקי הלה ליגה יאפשרו זאת. כשברקע הצעה אסטרונומית מפ.ס.ז' (200 מיליון יורו), נרקמה התוכנית של הקטלונים לשמור על היהלום.

על פי "המארקה", ימאל יראה בקרוב בחשבון הבנק שלו סכומים חדשים ומספקים יותר, קפיצה משמעותית במשכורת של עונת 2024/2025 ובונוסים. לאחר מכן, ברגע בו יחגוג את יום הולדתו ה-18, בקיץ הקרוב (13 ביולי), יחכה לו חוזה חדש עם סכומי עתק, שאמור לשמור עליו במדי הבלאוגרנה לפחות עד קיץ 2030.

ימאל חוגג עם קובארסי. גם הבלם רוצה להרוויח יותר, צילום: רויטרס

 

בחמשת המשחקים הראשונים של העונה ימאל כבש 3 שערים והוסיף 4 בישולים, נתונים שהבהירו לראשי בארסה כי למרות ההתמודדות עם מגבלות כלכליות, יהיה עליהם להכניס את היד עמוק לכיס או למצוא כל דרך לממן את תוכנית השמירה על הכוכב הצעיר. כך נולד הבונוס שקיבל לאחרונה.

לצד ימאל, רואים כולם את הפריחה של כשרונות צעירים אחרים, דוגמת הבלם פאו קובארסי, שחקן ההתקפה פרמין לופז וכמובן צמד הקשרים הנהדרים פדרי וגאבי. בברצלונה לפי כך שוברים את הראש איך להימנע מכך שארבעת האחרונים לא יקנאו בימאל והאווירה בחדר ההלבשה תישמר חיובית. אחרי הכל, מדובר בעתיד הקבוצתי של ברצלונה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

אביו של לאמין ימאל מעוכב לחקירה שעות לפני שנדקר

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר