ארלינג הולאנד ממשיך לנפץ שיאים, ליברפול לא עומדת בקצב

עם יותר שערים מכל קבוצה אחרת בליגה, כוכב מנצ'סטר סיטי סופר תשעה שערים בארבעת מחזורי הפתיחה - נתון שלא נראה מעולם בפרמייר ליג • בנתון אחד האלופה נמצאת בצד השלילי של ההיסטוריה, אך היא נותרה המושלמת היחידה אחרי הפסד הבכורה של ליברפול

אילקאיי גונדואן מוצג מחדש במנצ'סטר סיטי / מנצ'סטר סיטי

מאז שהגיע למנצ'סטר סיטי לפני שנתיים, ארלינג הולאנד לא מפסיק לחורר רשתות ולשבור שיאים. לכן קשה להגיד אם בפתיחת העונה השלישית שלו באנגליה הוא נמצא בכושר הטוב בחייו. בין אם כן ובין אם לא, מה שבטוח הוא שהחלוץ הנורבגי ממשיך לנפץ שיאים בפרמייר ליג על בסיס שבועי.

במשחק הבית הראשון שלה העונה סיטי ספגה בדקה השביעית מול איפסוויץ' טאון והייתה זקוקה להולאנד שיושיע אותה בדרך ל-1:4. תרחיש דומה מאוד קרה היום (שבת), כאשר סיטי ספגה בבית מול ברנטפורד אחרי 22 שניות בלבד. כאשר יואן וויסה מצא את הרשת, הוא בעצמו שבר שיא פרמייר ליג עם השער הכי מוקדם שאלופה מכהנת סופגת אי פעם.

התשובה של הולאנד כאמור לא איחרה לבוא, ועם שני שערים עוד במחצית הראשונה הפך ל-1:2 כאשר זו גם הייתה התוצאה בסיום. בכך הנורבגי הגיע לתשעה שערים בארבעת מחזורי הפתיחה, דבר שלא קרה מעולם בפרמייר ליג. כמו כן, נכון לכתיבת שורות אלה יש לו לבדו יותר שערים מאשר כל אחת מ-19 הקבוצות האחרות בליגה. כך נראית מכונה.

ארלינג הולאנד, צילום: EPA

ליברפול עם איבוד נקודות ראשון

במקביל, ליברפול איבדה נקודות לראשונה בעידן ארנה סלוט וזה קרה בסיומה של הפתעה גדולה. נוטינגהאם פורסט ניצלחה 0:1 באנפילד משער של קאלום האדסון אודוי בדקה ה-72 ועם שמונה נקודות מארבעה מחזורים היא מוצאת את עצמה לפתע בצמרת. ליברפול הייתה מושלמת עד היום, אך כעת סיטי נותרה היחידה עם מאה אחוזי הצלחה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
מוחמד סלאח וטרנט אלכסנדר ארנולד מאוכזבים. ליברפול הופתעה בבית, צילום: AP
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר