נחשפו ההודעות של פרשן ה-BBC שפוטר בסערה: "רוצה לראות אותך בביקיני"

אחרי שג'רמיין ג'נאס נזרק מהערוץ הבריטי, הואשם בהתנהגות לא ראויה ואף התנצל, ב"דיילי מייל" חשפו התכתבויות בעייתיות במיוחד עם אחת הנשים שעבדה בקטאר בזמן מונדיאל 2022 • כל הפרטים

ג'רמיין ג'נאס. התכתבויות בעייתיות במיוחד. צילום: מתוך X

ממשיך להסתבך. בחודש שעבר בריטניה סערה בעקבות פיטוריו של שחקן העבר ופרשן ה-BBC ג'רמיין ג'נאס, בעקבות "התנהגות בלתי הולמת" כלפי נשים במקום העבודה שלו. היום (שבת) ב"דיילי מייל" חשפו התכתבות בעייתית שלו עם בחורה מלפני שנתיים בזמן המונדיאל בקטאר.

מדובר במישהי שעבדה בחברת אירועים שארגנה מסיבות יוקרתיות באחד ממלונות החמישה כוכבים המובילים בדוחא. השניים נפגשו בזמן גביע העולם במהלך חודש דצמבר. כעת, אחרי פיטוריו, אזרה אומץ לחשוף עוד ממעלליו.

היא מספרת שפגשה אותו לראשונה במסעדה כשהיה יחד עם הפרשנים הנוספים ואגדות העבר גארי ליניקר, ריו פרדיננד, מיכה ריצ'רדס ואשלי וויליאמס. "ג'רמיין הגיע למחרת בערב לארוחת ערב, ואז נשאר למסיבה. הוא התחיל לשלוח לי הודעות באותו לילה", סיפרה.

ג'רמיין ג'נאס. הסתבך,

הם הכירו והחלו להתכתב. בין היתר הוא שלח לה הודעות כמו "אני רוצה לראות אותך בביקיני, את לא יכולה להאשים אותי" ו"את רוצה לראות את הילד שלי?" - כשהוא מתכוון לאיבר מינו. בנוסף, גם שלח לה תמונה שלו אוחז בו.

האישה סיפרה: "הייתי בהלם, הרגשתי רע. לא עניתי והוא מאוחר יותר שלח הודעה וכתב 'לא אהבת?' עדיין לא עניתי ואחרי עוד כמה הודעות הוא חסם אותי. קיוויתי לעולם לא לשמוע עליו יותר, אבל הפיטורים שלו מה-BBC רק אישרו את סוג האדם שחשבתי שהוא. שקרן, בוגד, שלא מכבד את משפחתו ולא מכבד נשים שמבהירות שהן לא מעוניינות".

ג'נאס, נשוי ואב לילדים, הספיק להתנצל בפומבי על הפרשה מאז פיטוריו וטען כי הוא מתבייש במעשיו אך לטענתו לא קרה שום דבר לא חוקי וכי הכל התנהל בין אנשים בוגרים.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר