"מטומטם": צפו בקווין דה בריינה מתווכח עם עיתונאי אחרי ההדחה

כוכב נבחרת בלגיה נשאל על כך שדור הזהב של מדינתו לא זכה בתואר, הגיב בעצבים ונטש: "לצרפת, אנגליה, ספרד וגרמניה זה לא דור זהב?" • התקרית הזו מצטרפת לוויכוח שהיה לו עם הקהל הבלגי בשלב הבתים

אוהדי נבחרת צרפת מתכוננים למשחק נגד בלגיה

נבחרת בלגיה סיימה הערב (שני) עוד טורניר גדול בתחושת אכזבה, אחרי שהפסידה לצרפת 1:0 משער עצמי של יאן ורטונגן בדקה ה-85 וסיימה את דרכה ביורו 2024 כבר בשמינית הגמר. מי שלקח זאת באופן קשה במיוחד הוא הוא כוכב הנבחרת, קווין דה בריינה, שהתווכח עם עיתונאי אחרי ההפסד לטריקולור.

אדן הזאר פרש, טיבו קורטואה לא בנבחרת עקב ויכוח עם המאמן ודה בריינה ורומלו לוקאקו כבר חצו את גיל 30. על כן, גם אחרי היורו הנוכחי עולות השאלות אם זהו היה הטורניר האחרון של מה שכונה "דור הזהב" של הכדורגל הבלגי. אם כן, אז הבלגים לא לא הצליחו לנצל את דור הזהב כדי לזכות בתואר ראשון בהיסטוריה, כשלאורך אותם שנים הם הגיעו רק לחצי גמר אחד - במונדיאל 2018.

דה בריינה נדרש לסוגיה שדור הזהב לא זכה בתואר, והשיב בעצבים לעיתונאי ששאל אותו: "אתה אומר שלצרפת, אנגליה, ספרד וגרמניה זה לא דור הזהב?" באותו הרגע נטש הקשר את המקום ואמר "מטומטם" כשהכוונה כמובן לעיתונאי.

נדמה שבטורניר הנוכחי דה בריינה עצבני יותר מתמיד, שכן זו לא התקרית הראשונה שבה היה מעורב. אחרי מחזור הסיום בשלב הבתים שהסתיים ב-0:0 מול אוקראינה, אוהדי נבחרת בלגיה שרקו בוז לשחקני הנבחרת שלהם. דה בריינה ניגש תחילה למחוא להם כפיים, אך כשהבין שהם שורקים בוז, הוא הפציר בחבריו לנבחרת לא לגשת לקהל ובמקום זאת לרדת לחדר ההלבשה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר