אחרי "משחק ביזארי": כוכבי נבחרת גרמניה ממשיכים לשבור שיאים

מארחת היורו שברה בצורת של 8 שנים בלי הגעה לרבע גמר בטורניר גדול • המאמן יוליאן נאגלסמן שיבח: "הראנו קשיחות" • וגם: הנתונים המופלאים של ג'מאל מוסיאלה וקאי האברץ

צעדת אוהדי דנמרק לפני שמינית גמר היורו מול גרמניה

רוצה ללכת עד הסוף. נבחרת גרמניה הגיעה ליורו הזה עם שתי מטרות - האחת היא לשבור בצורת ארוכה של אי העפלה לשלבים המאחורים בטורניר גדול, והשנייה היא גם לזכות בו. המטרה הראשונה הושגה אתמול (שבת), ואל השנייה היא עוד לוטשת עיניים.

אחרי הניצחון 0:2 מול דנמרק, המנשאפט למעשה סיימה בצורת של 8 שנים ללא הגעה לפחות לשלב רבע הגמר במונדיאל או ביורו. בנוסף, שני כובשי השערים שלה - ג'מאל מוסיאלה וקאי האברץ, שברו שיאים וממשיכים לרדוף אחר נוספים.

מוסיאלה הפך בגיל 21 ו-124 ימים לכובש הצעיר ביותר אי פעם עבור גרמניה בשלבי נוקאאוט ביורו ואף הפף לכובש השלישי הצעיר אי פעם שמגיע לשלושה שערים ביורו (ווין רוני עשה זאת בגיל 18 ו-241 ימים).

ומה בנוגע להאברץ? אמנם שחקנה של ארסנל רשם מספר החמצות נוספות אתמול, אך גם מצא את הרשת שוב והגיע כבר ל-4 שערי יורו - שער פחות מיורגן קלינסמן ומריו גומס. כעת, הוא רחקו שני שערים בלבד מלעבור גם אותם.

קאי האברץ, מחמיץ - אבל גם כובש לא מעט, צילום: AFP
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

בסיום הניצחון, מאמן נבחרת גרמניה יוליאן נאגלסמן שיבח את שחקניו: "זה היה משחק ביזארי, אבל הראנו עקשנות וקור רוח. התחלנו מדהים, 20 הדקות הראשונות היו הטובות של גרמניה מזה שנים. למזלי אחרי פסילת השער השחקנים לא איבדו פוקוס והראו המון קשיחות. בחלק מההחלטות היה לנו גם מזל".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר