"האיש שהגן על ישראל הכובשת": בטורקיה מודאגים מהתביעה של שגיב יחזקאל

הכדורגלן תובע את אנטליהספור בדרישה לקבל פיצוי עתק על הפרת החוזה שלו • נשיא הקבוצה: "זה נושא מאוד רגיש, עורכי הדין ואנשי המקצוע שלנו עושים את העבודה הנדרשת"

שגיב יחזקאל. חזר לישראל כמו מלך . צילום: רויטרס

בטורקיה מודאגים מהתביעה של הכדורגלן שגיב יחזקאל, שכזכור גורש מאנטליהספור אחרי שתמך בחטופים הישראלים במהלך משחק כדורגל. ההסתה נגד ישראל נמשכת כאשר השחקן מכונה בתקשורת המקומית כ"איש שהגן על ישראל הכובשת".

מטעם עורכי הדין רועי רוזן וטל שגב, באי כוחו של שגיב יחזקאל, נמסרה הודעה: "לפני יותר מחודש שגיב יחזקאל הושלך ממועדון הכדורגל אנטליהספור באופן חד צדדי, אכזרי ובלתי חוקי בעליל. זאת, לצד אי תשלום שכר עבודה ובשל שיקולים כלכליים פסולים.

"החל ממועד זה, שגיב, באמצעות נציגיו, עשה את כל שביכולתו על מנת להגיע להסדר כלשהו עם המועדון על מנת לשים את הפרק הקשה והעגום הזה מאחור ולהמשיך בחייו כספורטאי מקצוען".

התקבל כגיבור: צפו בשגיב יחזקאל נוחת בישראל // צילום: שמואל בוכריס

הכדורגלן תובע את קבוצתו לשעבר באמצעות מוסדות השיפוט המוסמכים של פיפ"א בדרישה לקבל פיצוי עתק על הפרת החוזה שלו וכמובן כדי להשתחרר מהחוזה בקבוצה. סכום התביעה הנקוב בתביעה הוא 1,260,000 יורו.

שגיב יחזקאל נוחת בישראל, צילום: רויטרס

נשיא אנטליהספור, סינאן בוזטפה, הגיב לתביעה: "נושא שגיב יחזקאל הוא נושא מאוד רגיש. עורכי הדין ואנשי המקצוע שלנו עושים את העבודה הנדרשת, הדיונים והיוזמות בנושא זה. אנחנו גם מתעדכנים בכל התפתחות. אין הרבה מה לומר היום.

"המועדון שלנו צריך לסיים את הנושא הזה ללא כל נזק. התהליך נמשך ואנו נודיע לציבור אם תהיה התפתחות כלשהי בנוגע לתהליך זה. העדיפות שלנו היא להבטיח שאנטליאספור והכדורגל הטורקי לא ייפגעו כלל".

עוד נכתב בתקשורת הטורקית: "אחרי שההשעייה שלו לשמונה משחקים הסתיימה, באנטליהספור התקשרו לשחקן הישראלי והזמינו אותו לשוב למדינה".
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
שגיב יחזקאל והמחווה לחטופים, צילום: רויטרס
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר