דני אבדיה מרגיע אחרי התבוסה במשחק הפתיחה: "זה אולי היה מכוער, אבל אני לא מודאג"

הפורוורד הישראלי ניסה להוריד את הלחץ אחרי ה-139:104 מול גולדן סטייט ווריורס: "אני עדיין מנסה למצוא את המקום שלי, אני צובר ביטחון מחדש" • והוסיף: "זה היה הלם של משחק ראשון, לקח לנו זמן להתניע"

דני אבדיה קולע מעל דריימונד גרין. צילום: Imagn Images

"זה היה הלם של משחק ראשון בבית. היינו קצת בשוק ולא עשינו את העבודה היום", כך פתח דני אבדיה את דבריו במסיבת העיתונאים אחרי התבוסה שחטפה קבוצתו החדשה פורטלנד טרייל בלייזרס מגולדן סטייט ווריורס, 139:104. אבל הוא גם מיהר להרגיע: "אני מרגיש שזו הזדמנות שלנו ללמוד".

אבדיה נראה היה נינוח מול העיתונאים, אחרי משחק בו היה אחד משחקניה הבולטים של פורטלנד עם 15 נקודות ו-7 ריבאונדים. "אף אחד מאיתנו לא היתה מספיק טוב. אני למשל צריך ללחוץ יותר על הכדור, זה חלק מהעבודה שלי ולא עשיתי את זה היום. ועדיין, אני לא מתרגש מההפסד הזה. זה אולי היה מכוער ונראה שוויתרנו, אבל אנשים שוכחים שאנחנו קבוצה צעירה ואני מבטיח שנשתפר".

עוד אמר אבדיה: "אני עדיין מנסה למצוא את המקום שלי, זה לא קל להיכנס לקבוצה חדשה. אני מרגיש שלאט לאט לומדים כאן איך לשחק איתי וככה אני צובר ביטחון מחדש. ברגע שאכנס לקצב יהיה הרבה יותר טוב, אין צורך להגזים עם מצבנו. לקח לנו זמן להתניע ואנחנו צריכים לחדד כמה דברים".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

אחרי שהחמיא לגולדן סטייט, אבדיה סיכם: "ההתקפה היתה הבעיה שלנו היום. איבדנו הרבה כדורים. הזריקות לא נכנסו. נלמד מזה. אנחנו עוד ניכנס לכושר ולקצב ונתקן את זה. אני לא דואג ובטוח שנהיה בסדר".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר