גם קרי, דוראנט ודונצ'יץ' מבינים: סל השנה הגיע בכלל מה-WNBA

שלשה מכמעט חצי מגרש של סברינה יונסקו, שנייה אחת לבאזר, העניקה לניו יורק ליברטי יתרון 1:2 בסדרת הגמר על מינסוטה • מקביליה מה-NBA לא נותרו אדישים לסל ההיסטורי

סברינה יונסקו. צילום: USA TODAY Sports

בזמן שב-NBA נמצאים בהכנות אחרונות לקראת העונה החדשה שתיפתח בשבוע הבא, ה-WNBA מתקרבת לסיומה. בימים אלה מתקיימת סדרת הגמר של ליגת הנשים בין ניו יורק ליברטי למינסוטה לינקס, ואותה הסדרה סיפקה הלילה (בין רביעי לחמישי) את אחד הסלים הגדולים בתולדות ה-WNBA.

המשחק הראשון בסדרה היה סוער במיוחד והסתיים בניצחון של הלינקס בהארכה, אלא שניו יורק הצליחה לאזן ל-1:1 לפני שהסדרה עברה למינסוטה. הלילה המשחק השלישי הסתיים ב-77:80 דרמטי לליברטי, בזכות שלשת ניצחון של סברינה יונסקו מכמעט חצי מגרש כשנותרה שנייה אחת לבאזר.

יונסקו, שנבחרה ראשונה בדראפט 2020 על ידי ניו יורק, הייתה בקשר קרוב עם קובי בראיינט ובתו עד שאלה נהרגו בהתרסקות המסוק. הלילה היא הראתה קצת מהווינריות שאפיינה את קובי לאורך הקריירה: "אני בנויה לרגע הזה".

סברינה יונסקו, צילום: AP

כוכבי ה-NBA הגדולים ביותר פנו לרשתות החברתיות כדי לפרגן ליונסקו, ביניהם סטף קרי, לוקה דונצ'יץ' וקווין דוראנט שכינה אותה "רוצחת בדם קר". בעמוד הרשמי של ה-WNBA העלו תמונה של הזריקה וכתבו: "תתלו את התמונה הזו במוזיאון".

ליברטי כאמור עלתה כעת ליתרון 1:2 בסדרה. בניגוד ל-NBA כאן הסדרה היא בשיטת הטובה מחמישה משחקים, כך שניצחון במשחק הרביעי במינסוטה יספיק לזכייה באליפות. אם הלינקס תשמור על הבית, הסדרה תעבור למשחק חמישי ומכריע בניו יורק.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר