דני אבדיה ובן שרף כיכבו: מפגש הישראלים במגרש ה-NBA הצית את הדמיון

פורטלנד אירחה את אולם למשחק ההכנה, ועבור הישראלי של הקבוצה הגרמנית הייתה זו הפעם הראשונה על פרקט NBA • הבלייזרס ניצחו 100:111, אבדיה קלע 18 ושרף תרם 16 מן העבר השני

כל המהלכים של בן שרף נגד בשיקטאש

היינו כחולמים. בן שרף, שמיועד להיבחר בסיבוב הראשון של דראפט ה-NBA בשבוע הבא, חווה הלילה (בין רביעי לחמישי) לראשונה משחק על מגרש NBA, כשמן העבר השני עמד הנציג הישראלי היחיד היום בליגה הטובה בעולם - דני אבדיה. אולם הגרמנית התארחה בפורטלנד במה שהיווה עבור פורטלנד טרייל בלייזרס משחק הכנה לעונה שתחל בשבוע הבא, בעוד שרף קיבל תחושה של מה שהוא ככל הנראה יחווה החל מהשנה הבאה.

באופן לא מפתיע פורטלנד היא זו שניצחה, אך בהפרש לא גדול מדי - 100:111. שני הישראלים היו מהבולטים בקבוצות שלהם. ב-23 דקות אבדיה קלע 18 נקודות והוסיף ריבאונד, 3 אסיסטים, 2 חטיפות וחסימה. שרף, לראשונה כאמור מול קבוצת NBA, המשיך בפתיחת העונה המרשימה שלו עם 16 נקודות, ריבאונד, 2 אסיסטים ו-2 חטיפות ב-33 דקות.

באולם יש שני שחקנים המסומנים כמועמדים להיבחר בסיבוב הראשון בדראפט ה-NBA ביוני 2025. אחד מהם הוא כמובן שרף בן ה-18, השני הוא נואה אסנג שהוביל את קלעי אולם עם 20. אין ספק כי שניהם עשו לעצמם שירות טוב לקראת תחזיות הדראפט שיבואו בקרוב. אבדיה מנגד המשיך לבסס את מעמדו בקבוצתו החדשה כשרק סקוט הנדרסון קלע יותר ממנו - עם 23 נקודות.

בן שרף מול סקוט הנדרסון, צילום: AP
בן שרף נגד פורטלנד, צילום: AP
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
דני אבדיה, צילום: AP
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר