חמסה חמסה: למרות ניצחון בבכורה בפורטלנד, דני אבדיה עוד צריך להיכנס לעניינים

הפורוורד הישראלי פתח בחמישייה של הבלייזרס ב-85:105 על סקרמנטו קינגס וסיים את המשחק עם 5 נקודות ו-5 ריבאונדים ב-20 דקות • ניכר שהוא עדיין מחפש את המקום שלו בקבוצה

דני אבדיה מתאמץ בדרך לסל. צילום: אי.פי

אחרי שוויתר על ההשתתפות במשחק ההכנה הראשון של פורטלנד טריילבלייזרס בגלל ההתנגשות עם יום כיפור, דני אבדיה ערך היום לפנות בוקר (שני) את הופעת הבכורה שלו במדי קבוצתו החדשה והיה שותף לניצחון בסקרמנטו על הקינגס 85:105.

פורטלנד נראתה טוב יותר במשחק הזה לעומת ההפסד ללוס אנג'לס קליפרס לפני יומיים, כשמי שהובילו אותה היו סקוט הנדרסון עם 17 נקודות ו-7 אסיסטים ודיאנדרה בייטון ודלאנו בנטון עם 12 נקודות כל אחד. 

אבדיה, שפתח בחמישייה של הבלייזרס, נראה עדיין חלוד וכמי שעוד לא מצא את מקומו בקבוצה החדשה שלו, ולעניינים הוא נכנס באופן חלקי רק במחצית שנייה, אחרי שבראשונה לא הצליח לקלוע אפילו נקודה עם 0 מ-3 מהשדה. עם זאת, ברבע השלישי הוא קלע בשלב מסויים 5 נקודות רצופות, אליהן צירף בסטטיסטיקה הכללית 5 ריבאונדים, 2 אסיסטים ו-2 איבודים.

לרבע האחרון אבדיה כבר לא עלה, אבל הוא ימשיך לקבל את ההזדמנויות שלו גם בשני המשחקה הנותרים של פורטלנד לפני פתיחת עונת ה-NBA בשבוע הבא (מול גולדן סטייט ווריורס). כבר ביום חמישי הוא יפגוש את אולם הגרמנית עם בן שרף, ולאחר מכן מחכה לו משחק מול יוטה ג'אז.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר