המאמן של דני אבדיה מכחיש: "מעולם לא אמרתי שהוא השחקן הכי טוב בקבוצה"

צ'ונסי בילאפס טוען שדבריו הוצאו מהקשרם, אבל הבהיר: "שלא תבינו אחרת, דני הוא אחד השחקנים היותר טובים שלנו" • מאמן פורטלנד טריילבלייזרס הוסיף: "כל מה שקורה ברשתות החברתיות מוגזם"

דני אבדיה מתראיין לאתר של פורטלנד טריילבלייזרס

לפני מספר ימים צוטט מאמן פורטלנד טריילבלייזרס, צ'ונסי בילאפס, כמי שאמר: "דני אבדיה הוא השחקן הכי טוב שלנו". הוא זכה על כך לביקורות מזלזלות, וכעת הוא מכחיש זאת לגמרי וטוען: "שלא תבינו אחרת, דני הוא אחד השחקנים היותר טובים שלנו, אבל מעולם לא אמרתי שהוא השחקן הכי טוב בקבוצה".

בילאפס נשאל, אחרי ההכחשה, האם ייתכן שהוא בכל זאת אמר זאת לאחר שאבדיה הצטיין במשחק אימון פנימי של פורטלנד, והשיב: "אולי כן, על המשחק הספציפי הזה, אבל אני באמת לא יודע מאיפה הביאו את הציטוט המדובר, דבריי הוצאו מהקשרם. זה נכון שאני נלהב לאמן אותו, אבל אף פעם לא הייתי אומר דבר כזה על שחקן שנמצא אצלנו תקופה קצרה כל כך".

עוד אמר בילאפס: "זה נשמע הגיוני שהתלהבתי מהיכולת שלו במהלך אימון ואמרתי שהוא הכי טוב, אבל אמרתי את זה גם על חמישה שחקנים אחרים. כל מה שקורה ברשתות החברתיות הוא מוגזם. אני תמיד אעמוד אחרי דברים שאמרתי, אבל במקרה הזה אני לא יודע איך הפכו את המשמעות של דבריי. קיבלתי על זה כל כך הרבה הודעות מחברים ומשפחה והייתי צריך להסביר להם שלא אמרתי את הדברים כפי שפורשו".

 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר