"בן שרף יכול להגיע לרמה של ג'יימס הארדן, שחקן NBA ראוי"

ב"ספורט אילוסטרייטד" שיבחו את הישראלי, ששוב כיכב בניצחון אולם ביורוקאפ: "לא משנה להיכן יגיע ב-5-10 שנים הקרובות, הוא צריך להיות בחירת סיבוב ראשון בטוחה" • עוד הוסיפו: "התפוקה והאחריות בגיל כה צעיר מרשימות" 

גורף שבחים. בארצות הברית ממשיכים לשים עין על בן שרף, שנותן פעם אחר פעם מספיק סיבות לעשות זאת. אתמול (שלישי) הוא כיכב שוב, הפעם עם 15 נקודות בניצחון 83:87 של אולם על חובנטוד בדאולננה ביורוקאפ.

אנדרו ברנוקה, כתב NBA לשעבר שגם עסק בסקואטינג, כתב על הכישרון הישראלי ב"ספורט אילוסטרייטד" הנחשב: "אחרי שתי עונות של הפוינט גארד הספרדי חואן נונז, אולם העבירה המפתחות לכוכב החדש בן שרף. בפתיחת היורוקאפ הוא מעמיד ממוצעים של 19 נקודות, שישה אסיסטים ושלוש חטיפות בפיצולי קליעה של 47/38/86. התפוקה והאחריות בגיל כה צעיר מרשימות עבור שרף. בסך הכל, הוא עושה את מה שהוא הכי טוב בו".

עוד נכתב על שרף: "מלבד ההתקפה, גם ההגנה שלו הייתה ראויה להערצה. שרף מנצל היטב את הגודל שלו, הכרחי בהתחשב בעובדה שהוא לא זז הכי מהר בעמדת ההגנה שלו אבל הגודל והאורך עוזרים לו להתאושש מול שומרים קטנים ומהירים יותר".

על האפשרות להגיע ל-NBA: "היכולת של שרף להשתלט על הרבע הרביעי הרשימה ובהתבסס על שני המשחקים הראשונים שלו בלבד, שרף נראה כמו בחירת סיבוב ראשון בטוחה. אם הקליעה לשלוש שלו תמריא והוא יהיה בטוח יותר בידו הימנית, יכול להגיע לרמה של גוראן דראגיץ' או ג'יימס הארדן בסוף הקריירה. לא משנה להיכן יגיע שרף ב-5-10 שנים הקרובות, הוא צריך להיות בחירת סיבוב ראשון בטוחה, כמו שהוא שחקן NBA ראוי לפחות בעשור הבא".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
בן שרף. ממשיך לככב,
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר