נועם יעקב ובן שרף ברשימה יוקרתית לקראת היורוקאפ: "אי אפשר להתעלם"

שחקני הפועל תל אביב ואולם הגרמנית קיבלו מקום של כבוד בין 10 המועמדים לכוכב העולה של המפעל העונה • השניים זכו למחמאות: "יכולה להיות שנה גדולה"

נועם יעקב. מועמד לכוכב העולה של היורוקאפ. צילום: הפועל תל אביב

יצדיקו את הציפיות? עונת 2024/25 ביורוקאפ, שכזכור תשודר באופן בלעדי על ידי "ישראל היום" בפלטפורמות השונות, הולכת להיות חגיגה ענקית לקבוצות הישראליות. אך לא רק להפועל תל אביב ולהפועל ירושלים כקבוצות, אלא גם לשחקנים תוצרת כחול-לבן - בתל אביב, בירושלים ובגרמניה.

עוד לפני צאתם לדרך של המשחקים במפעל בשבוע הקרוב, באתר היורוקאפ בחרו את נועם יעקב של הפועל תל אביב ואת בן שרף של אולם הגרמנית לרשימת 10 המועמדים המובילים להיות הכוכב העולה של העונה.

על יעקב נכתב: "בזמן שהפועל תל אביב בנתה במהלך הקיץ סגל כוכבים, אי אפשר להתעלם מהגעתו של נועם יעקב בהשאלה מווילרבאן. זריז, שולט בכדור, בעל יכולת זריקה גבוהה וחוכמת משחק. בשנים האחרונות הוביל גם את אליפות אירופה עד גיל 18 וגם את אליפות אירופה עד גיל 20 באסיסטים עם נבחרת ישראל. אחרי שצבר ניסיון ביורוליג בעונה שעברה לצד ננדו דה קולו ופריס לי וכעת לומד מפטריק בוורלי, בר טימור וג'ו רגלנד בתל אביב, ליעקב יכולה להיות שנה גדולה".

גם שרף זכה לתשבוחות רבות: "באליפות אירופה 2024 עד גיל 18, שרף הפך לשחקן הראשון אי פעם עם שני משחקי 40 נקודות, ו-28.1 נקודות שלו למשחק היו הטובים ביותר בטורניר מאז 1982. בעונה שעברה, כילד בן 17, שרף הבריק עבור עירוני קריית אתא במולדתו, אותה הוביל בעונה שעברה לחצי גמר הפלייאוף בליגה הישראלית. הוא גם נבחר לפריצת העונה. עם אולם, הידועה בפיתוח כישרונות צעירים, שרף צריך לקבל את ההזדמנות שלו לזרוח".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר