אפילו במשחק הכנה מול מכבי ת"א, ארגין עתמאן מצא דרך להישאר במרכז העניינים

המאמן הטורקי, שדבריו במהלך סדרת הפלייאוף בין הצהובים לפנאתינייקוס עוררו זעם רב בישראל, הורחק במהלך הטורניר בקפריסין לאחר שהתפרץ על השופטים במרכז המגרש • הצהובים של עודד קטש הציגו משחק הגנתי טוב וניצחו 75:88 את אלופת אירופה בקפריסין

ארגין עתמאן. צילום: X

היום בבוקר, ארגין עתמאן היה נראה נינוח בזמן שמאות אוהדי פנאתינייקוס הגיעו לבקש ממנו חתימה במלון בקפריסין. הקבוצה שלו, גם בהילוך ראשון וללא קנדריק נאן, הצליחה עד כה לנצח את משחקי ההכנה שלה ופגשה את מכבי תל אביב, שעד כה הפסידה את כולם ועל הנייר מחזיקה בסגל פחות טוב. 

אבל במקרה של המאמן הטורקי, הוא תמיד הסיפור המרכזי. במשחק שנעל את טורניר ההכנה בקפריסין, מול מכבי תל אביב ולעיניי אצטדיון ירוק וקהל מעודד, הוא איבד שוב את העשתונות וצרח על השופטים במרכז המגרש בתחילת הרבע הרביעי, מה שהוביל להרחקתו. 

בנוגע למשחק, מכבי ת"א ניצחה 75:88 את אלופת אירופה וסיימה את הטורניר במאזן 1:1. השיפור הגדול במשחק של הערב, לעומת ההפסד לבאיירן מינכן לפני יומיים בו היא ספגה 107 נקודות.

וויינן גבריאל ודינוס מיטוגלו, צילום: SAVVIDES PRESS
וויל ריימן וג'ורדן לויד, צילום: SAVVIDES PRESS

הצהובים, יחד עם ג'יילן הורד, התמודדו מול סגל כמעט מלא של היוונים כשרק קנדריק נאן היה פצוע ולא שיחק, בזמן שלורנזו בראון נפגש עם אלופת ישראל לראשונה מאז שעזב. 

שחקניו של עודד קטש שלטו במשחק כבר מאמצע הרבע הראשון שם הגיעה להפרש דו ספרתי ולמרות ניסיונות קאמבק של היוונים, הם לא שמטו את היתרון עד לסיום ואף הגדילו אותו לאחר ההרחקה. רומן סורקין המשיך להיות דומיננטי וסיים כקלע המוביל עם 18 נקודות. רוקאס יוקובאיטיס המשיך את היכולת הטובה מהמשחק עם באיירן עם 13 נקודות ו-4 שלשות. ליוואי רנדולף הוסיף 10 נק' ותמיר בלאט מסר 10 אסיסטים.

ג'יילן הורד נאבק בצבע, צילום: SAVVIDES PRESS
ג'ורדן לויד, צילום: SAVVIDES PRESS
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
עודד קטש, צילום: SAVVIDES PRESS
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר