טריפל דאבל? גם לוקה דונצ'יץ' מודה אחרי התבוסה: "שיחקתי נורא"

הסלובני הרבה להחטיא ונבחרתו הובסה מול קרואטיה במוקדמות הטורניר האולימפי: "צריכים לשחק טוב יותר וזה מתחיל ממני" • יפגוש את יאניס אנטטוקומפו למשחק אחד על הכרטיס לפריז?

ברוני ג'יימס דומע אחרי שנבחר בדראפט

גם אחרי ששיחק ב-92 משחקי NBA העונה והגיע לגמר, יש דבר אחד שחשוב יותר מכל עבור לוקה דונצ'יץ' – לייצג את נבחרת סלובניה. כשהיא מחוזקת במתאזרח חדש, אקס מכבי תל אביב ג'וש ניבו, נבחרת סלובניה פתחה אמש (שלישי) את מוקדמות הטורניר האולימפי עם הפסד 108:92 לשכנה קרואטיה.

דונצ'יץ' אמנם רשם טריפל דאבל עם 26 נקודות, 11 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, אך הנתונים היבשים מסתירים את העובדה כי ההופעה שלו היתה די מאכזבת. הוא קלע רק שמונה מתוך 23 הזריקות שלו מהשדה, והחטיא את כל תשע הזריקות שלו מחוץ לקשת. "הסתכלתי על הסטטיסטיקה, על הזריקות שלי. זה נורא, אני חייב לשחק יותר טוב", אמר אחרי ההפסד.

אם לא די בכך, סלובניה הובסה ב-24 הפרש בדקות שהכוכב היה על המגרש, מדד הפלוס מינוס הגרוע ביותר: "אנחנו צריכים לשחק יותר טוב בהגנה וזה מתחיל ממני". מן העבר השני שחקן גולדן סטייט בעונה החולפת דריו שאריץ' רשם גם הוא טריפל דאבל, שהספיק לניצחון, עם 19 נקודות, 10 ריבאונדים ו-10 אסיסטים. על ייצוג הנבחרת אמר דונצ'יץ': "זה כבוד עבורי לייצג את המדינה שלי. אני רוצה להודות לדאלאס שתמיד נותנת לי לשחק בנבחרת ואף פעם אין לה בעיה עם זה".

המשחק בין סלובניה לקרואטיה היה הראשון בבית שכולל גם את ניו זילנד. דונצ'יץ' יצטרך לנצח את ניו זילנד כדי לשמור על סיכוי לחצי הגמר,  שם תמתין אחת הנבחרות מהבית המקביל – הרפובליקה הדומיניקנית, מצרים ויוון שמארחת את טורניר המוקדמות. האם לוקה דונצ'יץ' ויאניס אנטטוקומפו ייפגשו למשחק על כרטיס אחד למשחקים בפריז? ימים יגידו.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
לוקה דונצ'יץ'. בהפסד הבא הוא מחוץ לפריז, צילום: AFP
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר