ג'יילן בראון מדבר על הזכייה בתואר ה-MVP / מתוך X

מעל כולם: כוכב בוסטון סלטיקס יחתום על החוזה היקר בתולדות ה-NBA

ג'ייסון טייטום, שהוביל את קבוצתו לזכייה באליפות, סיכם על הארכת חוזה במועדון תמורת 315 מיליון דולר לחמש שנים ועקף את חברו, ג'יילן בראון, שירד למקום השני

[object Object]

לאורך כל הקריירה שלהם, היה ניסיון לסכסך בין ג'יילן בראון לג'ייסון טייטום. בעוד הראשון היה בקבוצה קודם, השני הפך לפנים שלה ולשחקן המוביל, אבל בראון תמיד נותר לידו. היה קשה לקרוא להם צמד ורבים חשבו שפרידה נחוצה עבור שניהם, אבל העונה הם לקחו אליפות יחדיו במדי בוסטון סלטיקס והצליחו להשכיח את הביקורות סביבם. 

הלילה (בין שני לשלישי), נדמה כי השניים שוב פעם נכנסו לתחרות פנימית, הפעם על החוזה היקר ביותר בתולדות ה-NBA. שנה אחרי שג'יילן בראון חתם על הארכת חוזהו במועדון תמורת 285 מיליון דולר לחמש שנים, ג'ייסון טייטום האריך את חוזהו גם כן ויקבל 314 מיליון דולר עד 2030. בכך הוא הוריד את חברו מפסגה.

ג'ייסון טייטום וג'יילן בראון. עושים הרבה כסף, צילום: Getty Images

צריך להזכיר את הסכמי השידורים החדשים שצפויים להיחתם במהלך השנה הקרובה ולהיכנס לתוקף בתחילת עונת 2025/26, מה שצפוי להקפיץ שוב את כמות השכר והחוזים המוצעים. אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, לוקה דונצ'יץ' ושיי גילג'ס אלכסנדר אמורים לקבל חוזים שמנים יותר בסיום העונה הבאה.

לצד החוזים השמנים, בוסטון סלטיקס הועמדה אמש (שני) רשמית למכירה על ידי ראש קבוצת מחזיקי זכויות הרוב במועדון, ויק גרוסבק. נכון ללפני האליפות, שווי המועדון עמד על 4.7 מיליארד דולר והארכות החוזים השמנות נועדו כדי להבטיח המשכיות, שתהיה קשה עוד יותר בעקבות ההסכם הקיבוצי החדש וההגבלות על קבוצות שנמצאות מעל האפרון השני, כולל הסלטיקס. 

ויק גרוסבק מימין, צילום: Getty Images

בנוסף לטייטום, גם דריק ווייט סיכם על הארכת חוזה בקבוצה לארבע שנים נוספות תמורת 125.9 מיליון דולר. מבין ששת השחקנים המובילים של ג'ו מאזולה, ארבעה מהם חתומים לשלוש השנים הקרובות במטרה לייצר שושלת שתצליח לזכות בעוד כמה אליפויות. 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו