"מהלך מזעזע של וושינגטון": ברשת נדהמו מהטרייד על דני אבדיה

הפורוורד הישראלי עבר לפורטלנד טרייל בלייזרס רגע לפני הדראפט והביקורות לא איחרו להגיע: "מרגיש לא סביר שהבחירה 14 בדראפט יהיה מבטיח כמוהו, מה אנחנו מפספסים?"

דני אבדיה עולה לסל. צילום: AP

כשעה וקצת לפני שאדם סילבר הכריז על זקארי ריסאשה בחירה מספר 1 בדראפט ה-NBA, כתב ESPN אדריאן ווז'נרובסקי דיווח כי דני אבדיה יעבור בטרייד לפורטלנד טרייל בלייזרס תמורת מלקולם ברוגדון, הבחירה מספר 14 בדראפט (קרלטון קרינגטון), בחירת סיבוב ראשון ב-2029 ועוד שתי בחירות סיבוב שני. 

התגובות היו חצויות, אבל הביעו את ההפתעה שתפסה את חובבי ה-NBA. הפרשן הבכיר קווין אוקונור כתב: "כתבתי עליו כמועמד בכיר לעבור לקונטנדרית, אבל גם מעבר לגרעין הצעיר של פורטלנד נראה מעולה". בעמוד NBA University נכתב: "אבדיה נמצא בבירור בדרך למעלה, ממש לא סביר שהבחירה מספר 14 בדראפט יהיה יותר מבטיח ממנו".

מי שהגדיל לעשות הוא איש הבייסבול גרנט פאולסן, שלא הבין את המחשבה מאחורי הטרייד: "אבדיה בן 23, שומר נהדר ועם אחד החוזים הכי נוחים בליגה. למה להעביר אותו תמורת הבחירה ה-14 בדראפט שכולם נוהים עליו כבר חודשים? מה אני מפספס?" בעמוד טוויטר אחר שעוקב אחרי הקבוצות של וושינגטון נכתב: "מהלך מזעזע של מייקל ווינגר ו-וויל דוקינס. רע באופן מפתיע. רמת הביטחון שלי בהנהלה ירדה ממש למטה".

מנגד, היו פרשנים שהבינו את המהלך של וושינגטון. סאם ואסין, כתב 'האת'לטיק', הסביר: "דני אולי בדרך להיות אחד השחקנים עם החוזה הכי משתלם ב-NBA, אבל בחירת לוטרי, בחירת סיבוב ראשון נוספת וברוגדון בין אם ישאירו אותו ובין אם לא, זה עסקים טובים".

בסופו של דבר, הוויזארדס הולכים לתהליך מאוד ארוך של בנייה מחדש עם מגוון רחב של שחקנים צעירים, כיאה להנהלה שהייתה מעורבת בהרכבת אוקלהומה סיטי ת'אנדר של תחילת העשור הקודם עם קווין דוראנט, ג'יימס הארדן וראסל ווסטברוק. 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר